Ayrton Senna és akkori csapattársa, Damon Hill 1994. május 1-jén, vasárnap délelőtt nem sokkal ellátogatott a Williams Paddock Clubba, ahol Richard West, a csapat egykori marketingese egy moderált kérdezz-felelek beszélgetést vezérelt le a VIP vendégeknek.
Az akkoriban rutinszerű versenyzői kötelező tortúra lett végül az utolsó alkalom, ahol Senna nyilvánosan beszélt. A legendás brazil balesete után West teljesen megfeledkezett erről az interjújáról, egészen addig, amíg pár évvel később egy ismeretlentől nem kapott egy videokazettát. Ezt a történetet idézzük ma fel.
A beszélgetés során Senna kitért a pálya biztonságára, bár meglepő módon, már inkább a közelgő Monacói Nagydíjra, mint Imolára fókuszált:
„Ott nagyon szűk a bokszutca, és túl sok ember van ott egyszerre. Nagyon-nagyon veszélyes lesz. Még csak ma beszéltünk róla (a többi versenyzővel), de azon gondolkodunk, hogy megkérjük az FIA illetékesei, hogy vezessenek be sebességkorlátozást a bokszutcában.”
Mielőtt elment, Senna aláírta a pálya térképének azon példányát, amelyiken Hill-lel együtt elmagyarázták az egybegyűlteknek, hogy miképp lehet gyorsan menni a San Marinó-i Nagydíjon. Szignóját a Tamburello mellé helyezte el, ez az a kanyar, ahol autója végzetes következményekkel letért a pályáról, pár órával később. West továbbra is tanácstalan az eset kapcsán:
„Ez egy rövid kérdezz-felelek volt, de hihetetlenül megható, és eddig elveszett. A mai napig nem tudom, ki küldte el nekem ezt a felvételt.”