Yuki Tsunoda is véleményezte a Forma-1-be új helyszínként megérkező Miami pálya vonalvezetését, melynek egy részét egy Formula E pályához hasonlította.
Az első Miami Nagydíjnak otthont adó aszfaltcsík mindenféle kanyartípust felvonultat, vannak gyors, de lassú kanyarokkal tűzdelt szakaszok is, hosszú egyenesekkel egyetemben. A legnagyobb kihívás talán a 11-es és 16-os kanyarok közötti rész, ami szűk, lassú kanyarokból áll, közel a falakkal.
„Vezettem a pályán a szimulátorban, és az első két szektor elég gyors, néhány közepes és nagy sebességű kanyarral” – magyarázta Tsunoda. „A 3. szektor az, amit én „Formula E szektornak” hívok, sok nagyon szűk kanyarral, és úgy gondolom, hogy összességében elég érdekes pályának tűnik. Szerintem jó móka lesz, bár az előzés nehéz lehet, ezért jó időmérőt kell futnunk. Ha a hosszú etapokon hasonló vagy jobb tempót tudnánk elérni, mint Imolában, az tökéletes lenne.”
Az amerikai F1-es versenyek általában komoly körítést is kapnak, mint minden nagyobb sportesemény az Egyesült Államokban, erre pedig még az is rátesz egy lapáttal, hogy ez lesz az első verseny Miamiban. Tsunoda ezzel kapcsolatban is megszólalt.
„Szerintem mókás, de a munkámra fogok koncentrálni” – folytatta. „A sűrűnek ígérkező hétvége előtt volt alkalmam egy kicsit jól érezni magam, mivel korán elmentem New Yorkba, és megnéztem egy bokszmeccset, ami új élmény volt. Életemben először jártam New Yorkban, és nagyon jól éreztem magam.”