Az Aston Martin bemutatta ikonikus szárnyas emblémájának kissé áttervezett változatát, mivel a márka a közelmúltban végrehajtott egy stratégiai újrapozícionálást és az elektromos jövőjét biztosító új beruházásokat követően új korszakába lép.
Az újragondolt emblémát a britek saját tervezőstúdiója alkotta meg Peter Saville-lel, egy elismert brit művészeti igazgatóval és grafikai tervezővel karöltve. A korábbi, először 2003-ban bemutatott változathoz képest a középen lévő ívelt vonalat kimarad, miközben a tollak lekerekített megjelenést kapnak.
Az emblémát fizikailag is bemutatták, a 203 éves birminghami Vaughtons stúdió kézművesei készítették el, a folyamatot a fenti videóban láthatjuk. Megjegyzendő, hogy ez a cég nyolcadik logófrissítése az 1920 óta eltelt 109 éves történetében.
Az Aston Martin szerint az új embléma a „következő generációs sportkocsikban” kap majd helyet, a jelenlegi modellcsalád változatlan marad. Az új embléma grafikus megjelenítése a Francia Nagydíjon az Aston Martin Aramco Cognizant F1 autóinak festésében fog megjelenni, éppen időben a márka első motorsportos indulásának 100. évfordulójára.
A brit székhelyű autógyár azt reméli, hogy beléphet a „teljesítményt nyújtó ultraluxus szegmensbe”, és megszólíthatja a „szélesebb, tehetős globális közönséget”. Az Aston Martin egy új marketingkampányt is elindított, amely az „Intensity. Driven” című rövidfilmmel kezdődik. Ebben a teljes modellkínálatot bemutatják.