Toto Wolff szerint nagyon merész lépésre szánt el magát a Red Bull azáltal, hogy saját motort készít és önállóvá válik.
A Red Bull Powtertrains épületei már készen állnak, sőt Christian Horner szerint a próbapadon már az első erőforrás is megszólalt. A 2026-os új motorszabályokra gőzerővel készül a csapat, ám úgy tűnik egyedül kell végrehajtaniuk a projektet. Ugyan tárgyaltak a Porsche-val is, ám végül zsákutcába futott a beszélgetés. A Red Bull mindenesetre nyitott az újabb érdeklődök érkezésére.
A Mercedes csapatfőnöke a partvonalról nézi ellenfele ténykedését. Az osztrák vezető szerint nagyon merész vállalkozásra adta a fejét a csapat.
„Szerintem ez egy nagyon merész stratégia. A Red Bull mindig is önálló akart lenni, saját erőforrást akartak és nem szerettek volna más motorgyártók alá tartozni. El is érkeztünk erre a pontra. Meglátjuk, mire jutnak majd 2026-tól.” – nyilatkozta Wolff.
Ugyanakkor a Mercedes vezetője sajnálja, hogy a Porsche nem tudott megegyezni a Bikákkal.
„Nyilvánvalóan egy másik irányt jelöltek ki. Nem tudom a részleteket, így azzal sem vagyok tisztában, hogy a Honda jelvénye lesz-e a borításon vagy másé. Nekünk Mercedesként szégyen, hogy nem tudunk harcolni a Porschéval. A Porsche-Red Bull egy hatalmas ígéret lett volna. Egy nagyszerű együttműködés. Ám ez nem jött össze, én nem tudom mi volt az akadálya. Az F1 érdekeit nézve csodálatos lett volna, ha a sport vonzerejének növelése érdekében egyesítik az erőiket.”