Mint az ismert, Monzában a biztonsági autó mögött intették le a mezőnyt. Ennek oka, hogy nem volt már idő arra, hogy a lekörözött versenyzők körbeérjenek a pályán és visszavegyék pozícióikat.
Ez felháborodást keltett, mert bár a szabályok szerint döntött a versenyigazgatás, a tavalyi szezonzárón, nagyjából ugyanilyen helyzetben némileg másként értelmezték a szabályokat. Akkor ugyanis csak a Hamilton és Verstappen közé ékelődött lekörözöttekkel vetették vissza a pozíciójukat, így még épp belefért az időbe, hogy egy környi verseny maradjon a leintés előtt. Ha mindenkivel kielőztették volna a biztonsági autót, valószínűleg ugyanúgy zárul a verseny, mint most Monzában.
Ennek apropóján a minap arról kérdeztünk titeket, hogy szerintetek Monzában jó döntés született-e a biztonsági autó kapcsán.
A válaszolók mindössze 18%-a gondolja teljesen hibásnak a döntést, míg 32% úgy véli, hogy így szól a szabály, ez van, tehát a döntés helyes volt.
50% pedig úgy látja, hogy most ugyan megfelelően, a szabályok szerint döntöttek, de a szabályok nem jók, így azokon változtatni kellene.