Nem a regnáló világbajnoknak van a legnagyobb marketingértéke, ellenfele ezen a listán megelőzi.
A SportsPro és a NorthStar összeszedte, hogy 2022-ben mely sportolók voltak a legeladhatóbbak. Három szempont alapján kaphattak pontokat a delikvensek: márkaerősség, közösség és elérés. Továbbá negyedik kategóriaként a ‘gazdaságosságukat’ is vizsgálták. A szegmensekre adott pontokat összesítették, így alakult ki a sorrend ami elárulta, hogy kivel érdemes jelenleg megállapodni ha eladásról van szó.
Cristiano Ronaldo végzett az élen 91,21 ponttal. A portugál focista az elérés és a gazdaság kategóriákban szinte maximális pontszámot kapott.
A Forma-1-es versenyzők közül Lewis Hamilton végzett a legelőkelőbb helyen. A brit pilóta a dobogó legalsó fokát szerezte meg, Ronaldo mellett csak Serena Williams került elé.
Charles Leclerc-t a 25. helyen rangsorolják, míg Max Verstappen a régi rajtszámát kapta meg (33. lett). George Russell sincs lemaradva, a pontszámai alapján a 35. pozícióba került. Sergio Pérez a Mercedes fiatal britje mögé ért fel. Fernando Alonsót mindaddig az 59. helyre sorolták be, Carlos Sainz a 68. lett. A top 100-as listára még Daniel Ricciardo került be, az ausztrál a 82. pozíciót csípte el.