Toto Wolff első dolga az volt, hogy az illemhelyek állapotát ellenőrizze.
Az osztrák vezető nagy elvárásokkal indult neki az új kalandnak 2013-ban, ám amit tapasztalt, alulmúlta a várakozásait. Mikor először járt az alakulat főhadiszállásán, Brackley-ben, meglepte, hogy szinte minden asztalon rendetlenség van. Sőt, a recepción semmi sem hirdette, hogy egy Forma-1-es csapatnál jár az illető, aki betér a létesítménybe. Sehol sem volt feltüntetve ugyanis a sportág neve.
Ám a feketeleves akkor érkezett, mikor Wolff a vendéglátóhelyiségben lévő WC-ket ellenőrizte:
„Koszos volt. Arra gondoltam, hogy ez így nem mehet tovább. A versenyhétvégéken ezek a létesítmények az otthonaink és támogatóink is idejönnek a családjukkal.” – mesélte az osztrák vezető a Harvard Business Review legújabb számában.
Wolff a továbbiakban egy higiéniai menedzsert vitt a csapathoz, aki azóta is utazik minden helyszínre. Megtanította az ott dolgozóknak az illemhely megfelelő tisztításának technikáját, sőt még a szappanadagoló is csak egy bizonyos irányba nézhet.
„Minden makulátlanul tiszta és rendezett lett. Ez kihat arra is, hogyan bánunk az autókkal. Elég aprólékosak vagyunk.” – magyarázta Wolff.
Az F1-insider.com arra volt kíváncsi, hogy a Red Bullnál is hasonló mentalitással dolgoznak-e. Helmut Marko nem ment a szomszédba egy kis humorért, így a következőket válaszolta:
„Néha elég, ha van egy Max Verstappened, aki meghozza a különbséget.”