A hétszeres Forma-1-es világbajnok Lewis Hamilton ismét összefogott a Monster Energy márkával, hogy egy teljesen új Zero Sugar energiaitalt dobjon piacra, amely már most kapható, és 2023 januárjában egy négyes, multipack változatban is elérhető lesz a kínálatban.
Hamilton neve díszíti a doboz tetejét, amely a Mad Dog Jones művésszel együttműködve készített új, figyelemfelkeltő dizájnt viseli.
A zéró cukor- és kalóriamentes vegán ital belseje frissítő barackos-nektarinos ízű, és sima, valamint kb. 650 Ft-os árjelzéssel ellátott egydobozos kiszerelésben már kapható. A bevezetés a legutolsó jelenleg a Monster sűrű NPD-sorozatában, amelynek köszönhetően a vállalat az elmúlt évben 77,6 millió font értékű plusz eladást ért el.
"Monster Lewis Hamilton is back and with a stunning new can design!! Check out this beauty!!!—patshopkeepa pic.twitter.com/gixDhHdWVC
— Sir Lewis Updates (@LH44updates) November 5, 2022
Ezzel a Monster márka értéke több mint 481,1 millió fontra emelkedett, és hozzájárult ahhoz, hogy az energiaital-szektor értéke több mint 1,6 milliárd fontra nőjön. A kategória növekedésének egyik fő hajtóereje a zéró cukortartalom, a Monster népszerű, cukormentes Ultra termékcsaládja 38,5%-os növekedést ért el. Martin Attock, a Coca-Cola Europacifc Partners GB – a Monster Energy portfólió gyártója és forgalmazója – kereskedelmi fejlesztési alelnöke így nyilatkozott:
„A Monster több mint egy ital, ez egy életstílus, amelyet a márka által támogatott sportolók és sportcsapatok, valamint természetesen a rajongók élnek át. A 20 éves jubileumi évében a Monster rekordokat döntött, és a teljes üdítőital-kategóriában az első számú értéknövekedést biztosító vállalattá vált. Lewis pedig megdöntötte a legtöbb győzelem, pole pozíció és dobogós helyezés rekordját is a Forma-1-ben. Ez az fejlesztés két kulturális ikont hoz össze, és biztosak vagyunk abban, hogy fel fogja bolygatni a kategóriát, és növelni fogja az eladásokat.”
A Mercedes nem áll be Hamilton mögé, csak hogy legyen neki is győzelme