Mitch Evans az utolsó másodpercekig tudta tartani Nick Cassidyt és csapattársát, Sam Birdöt, így ő diadalmaskodott a Saõ Paulo ePrix-n.
A rajt után Stoffel Vandoorne ugrott az élre, míg Antonio Félix da Costa próbálta maga mögött tartani Evanst. A kettes és a hármas kanyar között Norman Nato, Edoardo Mortara és Andre Lotterer találkozott egymással. Nato a boxba hajtott, míg a többiek sérülésekkel felvértezve folytatták útjukat.
A második körben Sébastien Buemi esett vissza a mezőny végére, miután ütközött Maximilian Guentherrel.
Az ötödik kör elején egy percet felhasznált Vandoorne az Attack Mode-ból, így Da Costa vette át a vezetést. A második helyre csúszott vissza a belga pilóta, majd az egy perc leteltével visszavette az első helyet. Ám ez után a portugál versenyzőt Evans és Cassidy is megelőzte.
Sacha Fenestraz autója megállt, így a Safety Car-nak is a pályára kellett lépnie.
Az újraindítás után egyre világosabbá vált, hogy Vandoorne-nak sokkal több energiát kell felhasználnia, mint a mögötte haladóknak, akik a szélárnyékot kihasználva kergették a az első helyen autózó pilótát. Da Costa mindeközben visszaszerezte a második pozíciót, ám a boxutcába látogató Cassidy átugrotta mindkét pilótát, és az élre ugrott. Az Attack Mode aktiválása után az új-zélandi pilóta ismét visszaesett a harmadik helyre.
A 16. körben újfent a pályára látogatott a Safety Car. Ezúttal Dan Ticktum és Jake Dennis ütközött az első sikánban. A bajnokságban második helyen álló versenyző húzta a rövidebbet.
Az Attack Mode-ok használata miatt Vandoorne, Cassidy és Da Costa között vándorolt az első hely, majd Mitch Evans örökölte meg a legértékesebb pozíciót. Ám a versenyzőt vizsgálta a versenyigazgatóság, mivel a gyanú szerint sárga zászlós szakasz alatt előzött. A sorban csatlakozott hozzá Da Costa, René Rast és Pascal Wehrlein is (büntetést nem kaptak, mert a stewardok megállapították, hogy nem történt szabályszegés).
A portugál pilóta hibázott az első sikánban, így a harmadik helyről a hetedikre esett vissza. Miután mindenki túl esett az Attack Mode-on, Cassidy került az élre, mögötte Evans és Vandoorne loholt.
A 30. körben Sam Bird megtáltosodott, és megelőzte a lemaradó belga versenyzőt. Így ért fel a brit pilóta a harmadik helyre.
A Safety Car periódusok miatt négy körrel meghosszabbították a versenyt. Evans visszaelőzte Cassidyt. A manőver következtében az Envision versenyzőjét Bird kezdte támadni. Az utolsó körben Cassidy már ismét Evans mögött volt, ám nem tudta megelőzni honfitársát.
Így a Saõ Paulo ePrix-t Mitch Evans nyerte meg, Nick Cassidy és Sam Bird előtt. Mögöttük Antonio Félix da Costa, Jean-Éric Vergne, Stoffel Vandoorne, Pascal Wehrlein, Jake Hughes, René Rast és Sebastien Buemi végzett az első 10-ben.
Pozíció | Versenyző | Csapat |
1 | Mitch Evans | Jaguar |
2 | Nick Cassidy | Envision |
3 | Sam Bird | Jaguar |
4 | Antonio Félix da Costa | Porsche |
5 | Jean-Éric Vergne | DS Penske |
6 | Stoffel Vandoorne | DS Penske |
7 | Pascal Wehrlein | Porsche |
8 | Jake Hughes | McLaren |
9 | René Rast | McLaren |
10 | Sebastien Buemi | Envision |
11 | Maximilian Guenther | Maserati |
12 | Andre Lotterer | Andretti |
13 | Lucas di Grassi | Mahindra |
14 | Dan Ticktum | NIO 333 |
15 | Robin Frijns | Abt Cupra |
16 | Oliver Rowland | Mahindra |
17 | Sergio Sette Camara | NIO 333 |
18 | Nico Mueller | Abt Cupra |
19 | Edoardo Mortara | Maserati |
20 | Jake Dennis | Andretti |
21 | Sacha Fenestraz | Nissan |
22 | Norman Nato | Nissan |