Frédéric Vasseur szerint nagyon bátran viseli a nehézségeket a Ferrari, de a következő években munkába áll a segítség.
Az elmúlt versenyt is felemásan zárta a csapat. Az időmérőn Charles Leclerc akadt ki a gárdára, amiért nem száraz pályás abroncsot raktak fel az autójára. Ám a francia vezető elmondta, miután elmagyarázták a monacói versenyzőnek a döntésük okát, a 25 éves pilóta bocsánatot kért.
Vasseur kiemelte, hogy a Scuderia problémái mindig a címlapokra kerülnek, ugyanakkor tisztában van azzal, hogy nem csak ők járnak ilyen cipőben.
„Biztos vagyok abban, hogy Max (Verstappen) sem elégedett mindig a taktikával és a beállításokkal. Ebben a sportban mindig többet akarsz. Én örülök annak, mikor Charles (Leclerc) és Carlos (Sainz) eljön hozzám, elmondja miben kell még fejlődni a csapatnak vagy épp nekik. Mindig ők az elsők, akik vállalják a felelősséget.”
A vörösök nemrég bemutatott fejlesztési csomagja felemás eredményeket hozott. Ugyanakkor Montréalban már a javulás első lépései megcsillantak. Helmut Marko szerint Charles Leclerc nagyon is veszélyes lehet így Max Verstappenre az osztrák időmérőn.
A francia vezető elismerte, valóban történ fejlődés. Vasseur ugyanakkor az új irányokról és új szakemberekről beszélt. A Ferrari csapatfőnöke elmondta, hogy sikerült egy csúcsmérnököt elcsábítani az egyik riválisuktól. Viszont ő csak 2025-ben csatlakozhat a Scuderiához.
„Arrogancia lenne, ha azt mondanám, azért léptünk előre, mert csatlakoztam a csapathoz. Én fejlődtem abban, hogy megértettem hol vagyunk gyengék, és hol tudunk alakulatként jobbá válni. Külső szemmel elég mozgékonynak tűnhetünk, mikor egyik napról a másikra orvosolunk egy problémát. Ám az irány megváltoztatását lassabban visszük véghez. Amikor le akarunk szerződtetni valakit, akkor évekről beszélünk. Néhány hete megszereztünk egy kiváló szakembert, de ő csak 2025-ben csatlakozhat hozzánk, így a 2026-os autón dolgozhat majd. Viszont ha ezt most nem léptük volna meg, akkor még jobban kitolódik az egész.”