A Heineken legújabb reklámájában Max Verstappen is feltűnik, és elege lesz abból, hogy mindenki helyett ő vezet.
A holland gyártó újabb kampányt indított, amelyben „ha vezetsz, soha se igyál” gondolatot akarják tovább erősíteni a jogosítvánnyal rendelkezőkben. A legújabb spot a „legjobb vezető” nevet kapta. A kétszeres világbajnok, aki a Heineken márkanagykövete is, a fiktív baráti társaságával megy kikapcsolódni. Ám a csoport tagjai állandóan a 25 éves versenyző kezébe nyomják a kocsikulcsot.
Verstappen megelégeli a szerepet, és ezúttal ő is az üveghez nyúl, így mást kell választani a társaságból. Ám a reklámspot végén kiderül, hogy a Red Bull versenyzője a Heineken 0.0 termékét fogyasztotta.
A cég szerint a reklám üzenete az, hogy vannak jó versenyzők vagy akár Forma-1-es pilóták a barátaink között, ám mindig annak kell kapnia a kulcsot, aki nem fogyasztott alkoholt.
„Forma-1-es versenyzőként a helyes döntések meghozatala garantálja a sikert a pályán és azon túl is. Vezetés közben az éleslátás, az elhivatottság és a biztonság létfontosságú. Mindemellett a Heinekennel közösen dolgozunk egy kezdeményezésen, a Player 0.0-án is. Büszke vagyok arra, hogy a Heineken 0.0 nagyköveteként a segíthetek az autósportrajongóknak a felelős alkoholfogyasztás fontosságát hirdetni. Szórakoztató volt a kampányt leforgatni, és remélem, nem csak a végeredményt élvezik majd, hanem a videó mögötti fontos üzenet is magával ragad mindenkit” – nyilatkozta Verstappen a reklám kapcsán.