Legutóbb elég botrányos szalagcímekkel került vissza a köztudatba Felipe Massa, most azonban egy jóval pozitívabb hírről is beszámolhatunk vele kapcsán.
A brazil pilóta 2020-ban került ki a Formula E mezőnyéből, és azóta is aktív versenyző maradt. Felipe Massa ugyanis hazájában, a Stock Car Pro Seriesben versenyzett, és az idei esztendőben megszerezte első, illetve második dobogóját is a sorozatban.
Massa türelme lejárt – Egy hónapot kapott még az F1 és az FIA
Viszont azzal került címlapokra az elmúlt időszakban, hogy jogi lépéseket tesz a 2008-as világbajnoki cím megszerzése érdekében.
Ami a versenypályát illeti, Massa brazil kapcsolatainak köszönhetően könnyen lehet, ismét versenyezhet Brazílián kívül is. Egyik kollégája, Felipe Fraga ugyanis az IMSA mezőnyében eddig egy LPM3-as autóval versenyzett, amit Massa nemrég tesztelt. A kategória ugyan megszűnik majd 2024-ben, de a Riley Motorsports [Fraga csapata] átnyergel majd egy LMP2-es autóra.
Sokak álma válik valóra: megszabadul egyik kategóriájától az IMSA
Fraga mellett Gar Robinson teljesíti majd az egész szezont velük, és azt is bejelentették, hogy az ausztrál Josh Burdon egészíti ki a felállást a hosszabb versenyeken. Az idénynyitó Daytonai 24 órásra azonban egy negyedik pilótát is nevezniük kell majd, Massa erre az ülésre lehet esélyes.
„Mindenképpen láthattuk, hogy korábbi F1-es versenyzők, mint például Robert Kubica hihetetlenül gyorsak voltak LMP2-ben” – jelentette ki John Donovan, a Robinson Racing menedzsere a sportcar365.com-nak.
„Ez felkeltette az érdeklődésünket Felipe Massa és Fraga mentek együtt az Stock Carsban, mindketten brazilok, és a nagymenőnek számítanak ott. Egyszerűen rá kellet kérdeznünk, így Atlantában kipróbáltattunk vele egy LMP3-as autót.
Az a szándékunk, hogy folytassuk a közös munkát Massával, de nyilván ennek kölcsönösnek kell lennie. Nem mondhatjuk jelenleg, hogy ő lenne a negyedik pilótánk, de remélhetőleg afelé haladunk.”