Eléggé viharos módon ért véget Romain Grosjean szezonja az IndyCarban, és egyáltalán nem biztos, hogy visszatér az együléses sorozatba.
Romain Grosjean állítása szerint érvényes szerződéssel rendelkezik az Andrettihez jövőre, így arra számított, hogy a csapathoz érkező Marcus Ericsson a távozó fizetős pilóta, Devlin DeFrancesco helyét kapja meg. Kiderült azonban, hogy eggyel kevesebb autót állítanak majd a rajtrácsra az átalakuló csapatnál, így neki is mennie kell.
Sejteni lehetett, hogy megromlott a francia és az Andretti kapcsolata, hiszen hiába kezdte jól a szezont, sorozatos hibái után frusztrációját a csapaton vezette le, ami után Michael Andretti nyilvánosan is kritizálta a hozzáállását.
Ugyan a szakítás még nem feltétlenól jelenti azt, hogy Grosjean teljesen kikerülne az IndyCarból, nem vet rá jó fényt az, hogy gyakorlatilag beperelte a saját csapatát.
Azt már korábban is tudni lehetett, hogy a korábbi F1-es pilóta részt vesz majd a Lamborghini 2024-ben induló sportautó-programjában, azt azonban a mai napig nem jelentették be, hogy hol és hány versenyen indult majd. Az biztos, hogy a gyártó Daytonában még nem tud rajthoz állni, de teljes WEC-szezonnal terveznek, így Le Mans-ban már ott lesznek. Feltételezhető, hogy Grosjean esetében az IndyCaros szerződés függvénye hogy mikor számíthatnak rá, a francia a bajnokságban vállalt elkötelezettségei miatt eddig nem is vett részt az olasz gyártó tesztjein, egészen idáig.
Dél-Spanyolországban, az Almeria Circuiten teszteltek ugyanis a motorsport.com riportja szerint, miután egy baleset hátráltatta az eddigi tesztprogramjukat. Így teljesen új karosszériával köröztek, és közel 2000 km-t teljesítettek két nap alatt Andrea Caldarellivel és Grosjeannal a volán mögött.
Rajtuk kívül eddig Mirko Bortolotti és Daniil Kvyat vezette már az LMDh-prototípust.
Kiszivárgott, de így is nagy durranás lett a Lamborghini Le Mans-i autója