A Red Bull nem az eredetileg tervezett helyen építi fel az új szélcsatornáját.
A Forma-1-ben az a terv, hogy 2030-ra száműzzék az energiazabáló, emiatt környezetszennyező szélcsatornák használatát, ennek ellenére több csapat belevágott egy vadonatúj berendezés építésébe. Az Aston Martin és a McLaren után a Red Bull is úgy döntött, megteszi ezt a beruházást, de a bikásoknak változtatni kellett az eredeti elképzelésein, jelentette az Autosport.
A csapat jelenleg, illetve még egy darabig a Bedfordban található létesítményt használja az aerodinamikai fejlesztésre, ezt akarja kiváltani az új eszközzel. Azt azonban mégsem a Milton Keynes-ben fekvő saját technológiai központjukban, hanem csak annak közelében építik fel – ennek oka az, hogy a Red Bull Powertrains nevű erőforrás-részleg kialakítása, illetve egyéb gyárbővítés miatt újratervezték a létesítmények elhelyezését.
Erre viszont új engedélyt kell kérniük a hatóságoktól. A csapat arra számít, hogy a változással járó csúszás ellenére nem veszít sok időt, és a 2026-os autót már az új szélcsatornával fejleszti ki.
Az eddig használt berendezés valóban megérett a lecserélésre: még a második világháború végén tervezték meg az alapjait, és a már rég jobblétre szenderült Arrows istálló használta korábban. A márka tavaly elhunyt alapítója, Dietrich Mateschitz egyik utolsó fontos döntése volt az új szélcsatorna építésének jóváhagyása.