Ez gyors volt: a pletykák megjelenése után kisvártatva megerősítette a Ferrari, hogy a Hewlett-Packard (HP) lesz az új névadó szponzora.
Az amerikai IT-óriás többéves szerződést kötött a legendás F1-es istállóval, amelynek hivatalos neve így Scuderia Ferrari HP lesz. A csapatnak 2021 óta nem volt névadó szponzora, akkor ért véget együttműködésük a Philip Morrishoz kötődő Mission Winnow-val.
A HP így hasonló kiemelt státuszban és hasonló anyagi hozzájárulással érkezhet meg az F1-be, mint amilyen szerepet a technológiai riválisuk, az Oracle tölt be a Red Bull oldalán. A vállalat logója a jövő hétvégi Miami Nagydíjtól kezdve jelenik meg a vörös autókon. Az F1 TV tudósítója, Will Buxton úgy értesült, hogy az amerikai cég a rögzített éves F1-es költségvetési keret kétharmadát fedezi, vagyis 90 millió dollár körüli összegről szólhat a megállapodás. (Hozzá kell tenni, hogy a szabályok adta költségkereten felül bőven van még lehetőség költeni, például infrastrukturális fejlesztésekre.)
Az együttműködés a szponzoráción túl természetesen szolgáltatások nyújtására is kiterjed, beleértve a számítástechnikát. Azt nem tudjuk, az új partnerrel ezentúl jobban boldogulnak-e a stratégiával, és például száraz pályán elkerülik-e az intermediate gumik használatát.
A HP korábban, egy másik ágán keresztül a Mercedesszel állt kapcsolatban, valamint a 2000-es évek elején a Williamseken tűntek fel a logói.