Az F1 2007-es világbajnokának korábbi versenymérnökei közül az egyik (talán végleg) elhagyta a sportágat, egy másik viszont vezető beosztásba lép.
Adam Cooper, a rutinos szakíró a blogján írt a változásokról: az F1-ből távozó mérnök Mark Slade, aki már a szezonzárón sem dolgozott együtt Kevin Magnussennel, a visszatérő arc pedig Dave Greenwood (cikkünk borítóképén ő látható Räikkönen oldalán), őt az Alpine láthatjuk újra a következő szezontól. Slade két csapatnál, a McLarennél és a Lotusnál is együtt dolgozott Räikkönennel, míg Greenwood a Ferrarinál tette ezt.
Talán Slade az ismertebb név, mert 1991-től szolgálta a McLarent, és ezalatt Räikkönen mellett Mika Häkkinen, David Coulthard, Fernando Alonso és Heikki Kovalainen mérnöke is volt, 2011-ben pedig Michael Schumacheré a Mercedesnél. Amikor átigazolt a Lotushoz, neki üzent emlékezetes módon a rádión Räikkönen arról, hogy hagyják békén, tudja ő, hogy mit csinál. A rutinos szakember közel jár a 60 éves korhoz, lehet, hogy ezután már nem tér vissza az F1 világába. Magnussennek 2022 óta volt a versenymérnöke.
Greenwood az Alpine versenyigazgatói pozícióját veszi át, de a beszoktatása már megkezdődött, mert Abu-Dzabiba is a csapattal tartott. A közeg nem teljesen új neki, hiszen Fernando Alonso vb-címei idején már a Renault tagja volt, és Oakes a „jobbkezének” nevezte, mivel éveken keresztül a csapatfőnök F2-es gárdájánál, a Hitechnél dolgozott vezető beosztásban.
Kimi Räikkönen a visszavonulása óta élvezi a családjával töltött időt, elsősorban a gokartban jó eredményeket elérő fia, Robin sikereivel szokott jelentkezni a közösségi médiában ő vagy a családja. A rajtszáma ugyanakkor jövőre ismét megjelenik az F1 rajtrácsán.
Kell-e Hamilton a Ferrariba? – a csapatfőnök visszaszólt a döntést vitató Binottónak