Gokartpálya lesz a helyén annak a kanyarnak, amely 19 éven át volt a silverstone-i pálya egyik ékköve, noha igazán könyörtelen formában csak három szezonon át létezett.
Az 1950-ben a Forma–1 történetének legelső versenyét rendező silverstone-i pálya szinte a felismerhetetlenségig megváltozott a hőskor óta, de egyes részei úgy is fennmaradtak, hogy azokon már nem zajlanak versenyek. Ilyen a legendás Bridge-kanyar is (nyitóképünkön Kimi Räikkönen száguld a bejárata előtt közvetlenül 2008-ban), amely a 2010-re végbemenő legutóbbi átépítéssel került ki a vonalvezetésből. Ez a kanyar csupán 19 alkalommal szerepelt az F1-es Brit Nagydíjon, de ennyi verseny is elég volt ahhoz, hogy kitörölhetetlen nyomot hagyjon.
Eleinte egy hosszú padlógázas szakasz vezetett idáig, majd az 1994-es szezonra a gázelvétel nélküli Abbey-kanyarból Pedro Lamy 1993-as teszten történt gyalogosalagútba csapódása miatt sikán lett, és így már nem 300-as tempóval érkeztek meg a bejárata felett található hídról elnevezett Bridge-hez a versenyzők. De ettől még ez a pálya közkedvelt pontja maradt. Az 1991-es (erre az évre alakították ki a Bridge-kanyart és az utána levő, Priory, Brooklands és Luffield kanyarokból álló lassabb komplexumot), 1992-es és 1993-as versenyeken azonban még igencsak komoly próbatételnek számított a kissé döntött ultragyors forduló.
Senna a Bridge-kanyarban 1991-ben
„Az Abbey-kanyar előtt továbbra is hatodikban fogunk haladni, de ahelyett, hogy csak ellenőriznénk a mutatókat, kicsit kevésbé szorítanánk a kormányt és lazítanánk, vissza kell húzódnunk a pálya bal oldalára. A Bridge-kanyart negyedikben, vagy talán ötödikben fogjuk venni, és ha annyira fog tapadni a pálya, mint amennyire gondolom, akkor az az időmérőn szenzációs lesz. Elképesztően gyors kanyarnak néz ki, kicsit döntött is. Amikor majd nézőként jövök ki, ide fogok jegyet venni. Lesz néhány bátor lélek, aki majd megpróbál előzni itt, ami érdekes lesz, és ha jól csinálod a kijáratot, akkor a következő balos is előzési lehetőséget kínál” – jellemezte 1991-ben az éppen a Brabhamnél versenyző Martin Brundle a Bridge-kanyar létrehozásával megjelenő kihívást.
A leginkább az autótöréseiről híres Andrea de Cesaris az 1991-es hétvégén fel is avatta a Bridge-t, amikor a kijáraton elszállva a falnak csapódott a Jordan 191-essel, de szerencsére nem lett komoly baja. Mint ahogy 2004-ben az ugyanitt hatalmasat bukó, a Renault-jával bukfencező Jarno Trullinak, vagy előtte, 2003-ban tesztbalesetben a soha nem versenyző McLaren MP4/18-ast kettétörő Alex Wurznak sem. A Bridge tehát annak ellenére, hogy elképesztően gyors volt, nem szedett áldozatokat, cserébe nagyon közelről nyújtott elképesztő sebességélményt a rajongóknak (videó alább.)
A 2009-es verseny utáni átépítés során a kanyar ugyan kikerült a pálya vérkeringéséből, el nem bontották, így éveken át bárki, aki Silverstone-ban járt, megcsodálhatta az eredeti kerékvetőkkel. Ennek azonban vége, a helyét ugyanis nemsokára szabadidős gokartpálya veszi át, amelynek az építése más javában zajlik, mint azt az alábbi, Redditre feltöltött poszt is mutatja, alatta pedig az látható, hogy nézett ki ez a terület ebből a szemszögből akkor, amikor még ott volt a kanyar.

A három–négysávosra osztható aszfaltcsík terve már évek óta napirenden van, az elkészültével Silverstone pedig tovább fokozza majd a szurkolói élményt, hiszen az év nagy részében nagyüzemben levő pályára látogató drukkerek ezentúl gokartozhatnak is, illetve eseményekre is ki lehet majd bérelni a gokartpályát. Az építkezés során kétszintes kiszolgáló épületet is felhúznak, amelyben az időmérés és a versenyirányítás is helyet kap, de lesz benne a látogatók számára kialakított tér is.
Brad Pitt a Magyar Nagydíjon is „elszáll” az F1 című filmben (videó)