Lando Norris az Osztrák Nagydíjon látványosan sok vezetési tanácsot kapott a mérnökétől a rádión keresztül.
Norris megnyerte a futamot és ezzel közelebb lépett az összetett értékelést vezető csapattársához, de a verseny során az átlagoshoz képest jóval többször hallottunk a versenymérnökétől olyan megszólalásokat, amik arra vonatkoztak, a britnek hogyan kellene mennie bizonyos kanyarokban.
Ez alapvetően nem nagyon ritka, de a mérnökök rendszerint inkább például a versenyszituációkról és a motorhasználati üzemmódokról adnak több tájékoztatást, míg Will Joseph tényleg nagyobb mennyiségben adott javaslatokat a kanyarvételi technikákra. Norris nem szégyenkezett a „távirányítás” miatt, inkább köszönettel elfogadta azt.
„Bármennyire is szeretném, hogy egyáltalán ne legyen rádiózás, és egyszerűen csak csináljam a dolgom és koncentráljak, amikor egy gyors versenyző halad mögöttem vagy előttem, nincs baj azzal, hogy időnként kérjek egy kis iránymutatást, segítséget” – mondta.
„Próbálom a stáb mindegyik tagját használni, a mérnökeimet, a teljesítményért felelős mérnököket, akik jóval több adatot figyelnek, mint amennyit én láthatok. Én az autóban ülök, de amikor valaki üldöz, tudni akarom, javulhatok-e bizonyos kanyarokban. Ez egyszerűen a fejlődést szolgálja, én pedig időnként próbálok elfogadni némi segítséget.”
Azért képzelhetjük, az aranyköpéssé vált „Hagyjatok békén, tudom, mit csinálok” kijelentés gazdája, Kimi Räikkönen például hogyan fogadta volna a hasonló tartalmú tanácsokat…