Folytatódik az Audi F1-es toborzása a német gyártó 2026-os sportágba érkezése előtt, a legújabb szerzeményük érkezése pedig Max Verstappent és a Red Bullt érinti érzékenyen.
A korábbi Red Bull-sportigazgató Jonathan Wheatley által irányított, jövőre Sauber helyett már az Audi gyári istállójaként versenyzo hinwili csapat nemrég két motorspecialistát, Wolf Zimmermannt és Lars Schmidt-et szerezte meg a Ferraritól, a legutóbbi erősítésük pedig a bikás istállótól érkezik Matt Caller, Max Verstappen első számú szerelőjének személyében.
A brit szakember 2015-ben csatlakozott a Red Bullhoz második számú szerelőként, majd 2022 augusztusában lépették elő első számú szerelővé, azaz Verstappen eddigi összes világbajnoki címében szerepet vállalt. Ez idő alatt szorosan együtt dolgozott Wheatley-vel, aki nyilván az általa jól ismert és nagyra tartott emberekkel igyekszik megerősíteni az Audi versenycsapatát.

Miközben hivatalos megerősítés az átigazolásról sem a Red Bull, sem az Audi részéről nem érkezett, a brit sajtó tényként számolt be róla, miként azt is tudni véli, hogy Caller a szezon végéig marad a Red Bullnál, majd tulajdonképpen komolyabb kényszerszabadság nélkül teheti át a székhelyét új munkahelyére.
Az Audinál pedig a hírek szerint már nem első számú szerelő, hanem vezető szerelő lesz, lesz, amivel pont a Red Bull korábbi vezető szerelőjének, a Sauberhez tavaly igazoló Lee Stevensonnak a helyét veszi át, akit előléptetnek. A két szakember 2015 és 2023 között dolgozott együtt a Red Bullnál.
Érdekesség, hogy így is marad Caller a Red Bullnál, Matt ikertestvére, Jon ugyanis Yuki Tsunoda autójának vezető szerelője.