Rögtön első szezonjában bajnoki címet ünnepelhet a formaautózásról GT-versenyzésre váltó Révész Levente, aki a monzai szezonzárón ért fel az International GT Open csúcsára.
A 20 esztendős versenyző a Team Motopark 11-es egységének állandó tagjaként lett bajnok, miután az olaszországi hétvégére még négy autó is esélyekkel érkezett a végső győzelemre. Révészék az időmérőn a 2. helyet szerezték meg, de az Eastalent Racing Audiját megbüntették, így a 11-es rajtszámú Mercedes-AMG GT3 Evo várhatta az élről az 500 km-es futam rajtját.
Az első etapban Révész ült a volánnál és az első sikánban történt kavarodásban két pozíciót veszítve visszaesett a 3. helyre. A magyar versenyző közel 45 perc elteltével ebben a pozícióban adta át az autót csapattársának, Maximilian Götznek. Révész Levente szűk másfél órával a leintés előtt ült vissza a Mercedesbe, és miután ismét lezajlott a pilótacserék köre, már a 2. helyen haladt, közel 20 másodperccel lemaradva az éllovas Carl Bennett Ferrarijától.

A magyar versenyzőnek azonban nem ezzel a különbséggel, hanem az őt az Elite Motorsport with Entire Race Engineering Ferrari 296 GT3-jával centikre szorongató Tom Lebbonnal kellett foglalkoznia, akit az utolsó kiállásig sikeresen maga mögött tartott. A záró etapra aztán Götz ült vissza az autóba, és ő hozta be azt a második helyre, 7,8 másodperccel az 51-es Ferrari mögött és 1,8 másodperccel a 17-es Ferrari előtt.
Révész Levente ezzel 146 ponttal, magyar sportörténeti sikert elérve zárta az élen az egyéni értékelést, hiszen magyar versenyző GT-mezőnyben még soha nem ért el ekkora sikert.
Az összetett második helyén Révésztől 10 ponttal elmaradva a Carl Bennett–Tommaso Mosca kettős zárt, őket további 2 ponttal hátrébb a Simon Reicher–Christopher Haase egység követte. A magyar versenyzőnek összesen három váltótársa volt a szezon során, közülük a bajnoki címből oroszlánrészt vállaló, ám abban így osztozni nem tudó Götz végzett a legjobb helyen, ő 5. lett.
A teljes verseny alább nézhető vissza: