A két Prema mintaszerűen kezdte a negyven körös versenyt: Leclerc és Fuoco megtartották első két pozíciójukat. A fiatal holland Nyck de Vries számára viszont a lehető legrosszabban alakultak a dolgok: a felvezető körről sem tudott elindulni, autója feltehetőleg technikai problémák miatt a rajtrácson ragadt. Versenygépét végül sikerült beindítani, így a bokszutcából rajtolva részt tudott venni a versenyen.
Leclerc a 19. és 20. körben is elfékezte jobb első gumiját, ám még így is növelni tudta előnyét csapattársa, Fuoco előtt. A két Premás autó közül nem meglepetésre a második helyezett Fuoco állt ki elsőként kerékcserére a 31. körben, majd egy körrel később monacoi csapttársa is követte.
Nagy változás a bokszkiállásokat követően nem történt: Leclerc Matsushita kerékcseréjét követően visszaállt az élre, Fuco pedig könyeddén előzte meg a már használt Pirelliken autózó Olivier Rowlandot. A bajnoki pontverseny második helyezett britjét négy körrel a leintés előtt ráadásul saját csapattársa, Nicholas Latifi is maga mögé utasította.
A kanadai Latifi vérszemet kapott és ezek után még Fuocot is levadászta, így a Prema nem ünnepelhetett kettősgyőzelmet.
Leclerc után tehát Latifi, Fuoco, Rowland, Albon, Matsushita, Boschung és Markelov értek célba. Mindez azt is jelenti, hogy a sprintversenyt Artem Markelov, a Russian Time orosz versenyzője kezdheti meg az élről.
A leggyorsabb kört Nobuharu Matsushita, a McLaren-Honda által támogatott japán futotta.