A Forma-1 kereskedelmi vezetője, Sean Bratches úgy véli, hogy a Brit Nagydíjat megelőző Live London show példaértékű volt, és a Liberty Media szeretné, ha minden verseny előtt lenne ilyen.
Régóta ismert, hogy az új tulajdonos, a Liberty Media szeretné fokozni a „körítést”, hogy a még több, komplexebb élménnyel gazdagodhassanak a rajongók. Ezt szolgálta a London Live esemény is, a Brit Nagydíj előtti szerdán, ahol óriási tömeg előtt parádézott a mezőny, igazi showt-produkálva.
Ezt követően a négy napos versenyhétvégén 350 000 ember volt jelen, 137 500 a versenynapon.
„Fantasztikus hét volt ez az egész Forma-1 család számára.” – mondta Bratches. „Az év elején mondtuk, hogy az egyik célunk, hogy közelebb hozzuk a sportot a rajongókhoz, hiszen számunkra ők a legértékesebbek. És valójában, azt hiszem, hogy az olyan események, mint az F1 Live London volt, illetve Lewis Hamilton beugrása a tömegbe a nagyszerű silverstone-i győzelme után, mind kézzelfogható példák arra, hogy mit próbálunk elérni.”
„Még hosszú út áll előttünk, de az az energiahullám, amit a silverstone-i héten tapasztaltunk, az komoly megerősítése annak, hogyan kel folytatnunk az év második felében, de legfőképpen jövőre.