Felipe Massa egy egyedi festésű sisakkal fog versenyezni az idei Belga Nagydíjon, melyet a futam után fog elajándékozni egy szerencsés nyertesnek.
Az olasz reklámügynökség, a BBDO digitális kampányt indított a Williams főszponzor Martini számára, hogy felhívja a figyelmet a márka szerepére és örökségére. A kezdeményezés célja megünnepelni a Martini brand motorsportban betöltött hosszú történetét.
A BBDO egy hónapja tett fel egy filmet a különböző közösségi oldalakra, ahol bejelentették, hogy egy szerencsés rajongó megnyerheti a spanyol művész, Kenor által kézzel festett sisakot, amit Felipe Massa fog viselni a Belga Nagydíjon. A nyeremény a sisakon túl egy egész hétvégés VIP belépő teljes ellátással.
A győzelemhez azonban válaszolni kell a Martini kérdésére, vagyis hogy mit jelent a „versenyzés öröme.” Válaszadásra a közösségi oldalakon van lehetőség a #JoyOfRacing hashtag használatával. Kenort megkérték, hogy olyan sisakot készítsen, ami megtestesíti mindazt, ami a versenyzés élvezetét jelenti. Ezután a kész művet egy sisaktervező segítségével a JMD-vel helyezték fel egy Forma-1-es sisakra.
https://www.instagram.com/p/BXN7jDXAFdv/?taken-by=martini_official