Pénteken borongós-esős idő fogadta a kamion Európa-bajnokság mezőnyét. Szombatra azonban kivirradt, sőt felvirradt a Tankpool24 Racing Team történetének eddigi legsikeresebb napja. Norbi és a csapat is tartott a zolderi pályától, de remek munkát végeztek a németek, és így bátran nekivághattak az időmérőnek.
Mindkét versenyzőjük a top 10-be verekedte be magát, André Kursim a 9. helyre kvalifikált, a szombathelyi Kiss Norbi pedig az első sorba, a bajnokesélyes Adam Lacko mellé.
Az idei év megszokott forgatókönyvét várta mindenki a hétvége első rajtját követően, és ez az első kanyarig igaz is volt. Utána viszont Kiss aránylag könnyedén el tudott menni cseh riválisa mellett a kettes kanyarban, és a mezőnnyel legközelebb csak a célban találkozott. Mint utóbb kiderült, pár körrel később Adam kiállni volt kénytelen, tönkrement a váltója. A dobogón német társaságot kapott Norbi, Jochen Hahn lett a második, Sascha Lenz pedig a harmadik. Mivel Steffi Halm is megtalálta a szalagkorlátot a 11-es kanyarban, ez az eredmény azt is jelentette, hogy Norbi hirtelen az összetett pontversenyben is visszatért a harmadik helyre.
A szombati második verseny komoly izgalmakat ígért, hiszen az élmezőny két tagja, Steffi Halm és Adam Lacko is csak a rajtrács végéről iramodhatott neki a 12 körnek. A fordított rajtrács miatt Kiss a 8. helyről indult, és a cél egyértelmű volt: kimaradni a balhékból a legszűkebb, legveszélyesebb pályán, ahová ellátogat a bajnokság. Szerencsére az események Norbi mögött zajlottak, és valóban ezen ütközeteknek több kamion is a kárát látta, miközben a Lacko-Halm páros nagy ütemben lépdelt előre. Norbi az első kör végén már az ötödik volt, miközben Mercedeses csapattársa, André Kursim életében először az első helyen vezette a futamot, sőt folyamatosan távolodott el a mezőnytől. Gerd Körber, ahogy az első versenyen úgy most is “ elfogyott”, és ennek köszönhetően Norbi is előrébb tudott lépni és így a negyedik helyen állt. A rajt után pár körrel Antonio Albacete élvezhette jó ideig a Tankpool24-es srácok szendvicsét. Körről-körre szorosabb lett a Norbi és a spanyol versenyző csatája, így az élmenők már stabilan egy másodpercen belül voltak egymástól. Közben mögéjük felért Hahn-Lacko-Lenz és Halm. A spanyol pilóta ugyan rutinosan szorongatta az első győzelmére hajtó fiatal Kursimot, de ő kitartott. Kiss azonban egy huszárvágással a kettes-hármas kanyarkombinációban a spanyol elé tudott vágni, így a német kis privát csapat történelmük első kettős sikerét ünnepelhették, Kursim-Kiss sorrendben!