A Mercedes F1-es csapat 2016-ban 289 millió font (kb 101 milliárd forint) forgalmat generált, és ebből mindössze 10%-ot kell visszajuttatnia anyavállalatának, ami kevesebb, mint 30 millió font (kb 10 millió forint). A csapat forgalma 2015-ről 2016-ra 76,2 millió fonttal azaz kb 26 milliárd forinttal nőtt. Ebbe a forgalomba pedig beletartoznak a szponzorációs bevételek, az F1 kereskedelmi bevételeiből származó rész, és a Daimler AG-tól kapott pénzösszegek.
A költségek is nőttek azonban, 2016-ra 27,9 millió fonttal (9 milliárd forint), egyrészt az extra kutatás-fejlesztés miatt, amire a 2017-es szabályváltozások miatt volt szükség, másrészt befolyással voltak rá a devizaárfolyamok ingadozásai is. Tavaly a csapat 15,9 millió font (5 milliárd forint) adót fizetett.
A csapat 14,3 millió font (5 milliárd forint) üzleti eredményt könyvelhetett el, szemben a 2015-ös, 33,9 millió font (11 milliárd forint) veszteséggel. Adófizetés és kamatköltségek levonása után az eredmény 3,7 millió font veszteség (1 milliárd forint), ami azért jelentősen jobb az egy évvel korábbi, 22,2 milliós (közel 8 milliárd forint) veszteséghez képest.