A Williams csapat technikai vezetője, Paddy Lowe elmondása szerint a jövőre kötelezővé váló Halo integrálása az autóhoz, nagyobb kihívást jelent, mint annak aerodinamikai hatásának kezelése.
Minden csapatnak rá kell majd illesztenie a szerkezetet autójára, és a szükséges teszteket is el kell vele végezniük ahhoz, hogy az FIA engedélyezze autójukat.
„Komoly projekt ezt ráilleszteni az autóra.” – mondta Lowe. „Még dolgozunk rajta, és az integrálása elég bonyolult. Nagy súlyhoz kell alkalmazkodni, és szerintem a struktúrális hatása sokkal jelentősebb, mint az aerodinamikai.”
Lowe szerint vannak akiknek jobban megy ez az alkalmazkodást, akik megoldják a helyzetet kevesebb többletsúllyal.
„Talán a legfontosabb kérdés az, hogy milyen hatékonyan tudjuk összehangolni a szerelési követelményeket a terhelési igényekkel, mekkora plusz súllyal tudjuk megoldani a problémát? Mert ez mind súly.”
Lowe szerint az aerodinamikai hatás elhanyagolható, annak ellenére is, hogy bizonyos keretek között a csapatok igényeikhez igazíthatják a Halo-t.