back to top
KezdőlapFormula 1Bratches szerint jó dolog, hogy heves reakciókat szült az új F1 logó

Bratches szerint jó dolog, hogy heves reakciókat szült az új F1 logó

-

Tegnap debütált a Forma-1 új logója, mely igencsak megosztja a rajongókat, illetve a dobogós versenyzők sem ájultak el tőle.

Az F1 kereskedelmi vezetője, Sean Bratches azonban kiáll a döntés mellett.

„Egy csomó ember soha nem vette észre a láthatatlan 1-est a régi logóban.” – mondta Bratches a korábbi F1 logóról, amely több, mint két évtizeden át volt használatban. „Az új logó letisztultabb. Ezen kívül nehéz volt kihímezni (a régi logót) a pólókon, stb. A digitális világban a nagy márkák, mint a Starbucks és a Coca-Cola, egyszerűsítették logóikat és ez a helyzet esetünkben is.”

„Minden alkalommal, amikor egy márka megváltozik, várhatóak ezek a reakciók, főleg ha egy olyan márkáról van szó, amely körül ekkora a szenvedély.” – reflektált Bratches a javarészt negatív fogadtatásra. „Normális, hogy az emberek nem szeretik a változást, de szerintem ez jó dolog, mert azt jelzi, hogy emberek törődnek a márkával.”

Kattints ide, hogy megtudd, mit is szeretne ábrázolni az új F1 logó, illetve szavazhass a cikk végén!