Az F1 legutóbbi jelentése szerint 11.9 millió követője van a szériának a Facebookon, Twitteren, Instagramon és a Youtubeon összesen, ami 54.9%-os növekedés 2016-hoz képest. Nagyot lépett előre a bajnokság a közösségi médiában és a digitális platformokon tavaly, feloldották részben a korábbi korlátozásokat, így a csapatok is már bátrabban használhatják és videókat is megoszthatnak.
A videós tartalom a saját kezelésükben álló felületeken jellemzővé vált. Állításuk szerint a Facebookon töltött percek száma 1600%-kal nőtt 2016-hoz képest, a Twitteren pedig 64 millióan nézték meg a videóikat, ami 165%-os növekedés az egy évvel azelőttihez képest.
A Williams korábbi technikai igazgatója, Pat Symonds specialistaként csatlakozott az F1 új vezetéséhez, és Ross Brawn irányítása alatt pont azon is dolgozik, hogy meghatározza a Forma-1 jövőjét. Szerinte sokkal többet is lehetett volna tenni:
„Ha csak olvasod, akkor ez egy jó hírnek tűnhet, a valóság azonban az, hogy sehol sem vagyunk. Iszonyatosan hátul vagyunk. Ha csak a Facebookot nézed, akkor a Mercedes csapatnak sincs 10 millió követője, míg az FC Barcelonának 95.5 millió. A kanyarban nem vagyunk a Forma-1-gyel, de ez igaz a versenyzők tekintetében is.
Lewis Hamiltonnak 4 millió követője van a Facebookon, Cristiano Ronaldonak 11.8 millió. Nagy utat kell bejárnunk még ezeken a területeken, de legalább már tisztában vagyunk ezzel. Fontos a Libertynek, hogy előrelépjünk, és azt hiszem, hogy Bernie ezt az egészet korábban fel sem fogta.”
A Forma-1 vezetői tehát dolgoznak a közösségi médiás terveiken az elkövetkezendő évekre, és még komolyabb előrelépésre számítanak 2018-ban.