A Forma-1 vezérigazgatója, Chase Carey azt mondja, hogy a közösségi médiára vonatkozó szabályok lazítása – a csapatokra és versenyzőkre vonatkozóan – sikert eredményezett, és hogy még inkább a rajongók kedvére tegyenek, további digitális újításokat vezetnek majd be a Spanyol Nagydíjon.
A csapatok és versenyzők már a szezon előtti teszteken engedélyt kaptak arra, hogy videós tartalmakat is közzétegyenek a paddockból, közösségi oldalaikon. Ez korábban tiltott volt.
Az azonban továbbra sem engedélyezett, hogy a pályán mozgó autókról készüljenek mozgóképes felvételek. Erre csak a szerződött tévétársaságoknak van joguk.
„Kiterjesztettük a közösségi médiás lehetőségeket a versenyzőkre, csapatokra, promóterekre, ami három-négyszeres növekedést eredményezett a videós közösségi médiás tartalmaink nézettségében.” – mondta Carey.
„Ezen kívül az FIA-vel és a csapatokkal együttműködésbe kezdtünk, annak érdekében, hogy a lehető legjobb élményt tudjuk biztosítani a rajongóinknak.”
„Nagyon sok tennivalónk van még, és jó kezdésen vagyunk túl négy versennyel, erős volt a televíziós nézettség és a digitális elköteleződés is.”
„Ezen a hétvégén Európába érünk, Barcelonában, és pár új dolgot fogunk bemutatni a rajongóknak.”
„Olyan dolgokat fejlesztünk, melyek eddig nem voltak, például adatbázisok, digitális felületek, és további marketing eszközök, melyek szükségesek ahhoz, hogy jobban informált rajongóbázisunk legyen szerte a világon.”