A bajnokcsapat Mercedes a lehető legnagyobb nyugalomban dolgozott a télen, miután felismerték azt, hogy tavaly a tengelytáv kicsit túl hosszúra sikerült, így azt lerövidítették. Ez ugyan okozott némi zűrt, a W09-es hátsó részének a kialakításában, de a német-angol csapat vette az akadályokat, így bőven időben készen lettek mindennel, és a fejlesztés a tervek szerint haladt. Lewis Hamilton tehát újra megfelelő eszközt kapott ahhoz, hogy immáron az ötödik világbajnoki címéért induljon harcba, csapattársa Valtteri Bottas pedig már jobban kiismeri magát az istállónál, eltökélt, és immáron az ő igényeit is figyelembe vették az új Mercedes fejlesztésekor.
Fotók: Steve Etherington/Mercedes AMG Petronas
The long hours, the late nights, the work of 1,500 people…
This! This is what it’s all about! ?#DrivenByEachOther #F1 pic.twitter.com/NSKqiwYLyk
— Mercedes-AMG F1 (@MercedesAMGF1) February 22, 2018
Valtteri Bottas takes the @MercedesAMGF1 W09 EQ Power+ out for its first laps!#F1 #MercedesW09 pic.twitter.com/kmOdyLgUpF
— Motorsport Images (@MSI_Images) February 22, 2018
WATCH: Craig Slater is joined by @TedKravitz as the world gets the first glimpse of the 2018 Mercedes W09 #SkyF1 #F1 pic.twitter.com/kOvDu2PVnp
— Sky Sports F1 (@SkySportsF1) February 22, 2018
És Billy Monger is ott van. 🙂
? Not much longer to wait now, guys… #DrivenByEachOther #F1 pic.twitter.com/ocQ4Rh6Tx0
— Mercedes-AMG F1 (@MercedesAMGF1) February 22, 2018