A Forma-1 kereskedelmi vezetője, Sean Bratches egyértelmű üzenetet küldött a csapatoknak az F1 jövőjével kapcsolatban, miután többen – legfőképpen a Ferrari és a Mercedes – nemtetszését fejezte ki a tervezett, 2021-től érvénybe lépő motorszabályok, valamint a Liberty Media pár újítása kapcsán.
Bratches közömbös a csapatok reakcióit illetően, és bár nyitott a kompromisszumra, felhívta rá a figyelmet, hogy a Liberty Mediáé a végső döntés a sport jövőjét illetően.
„Szerintem mindenki érti, hogy hova akarunk kilyukadni, de nem mindenki ért egyet.” – mondta Bratches. „Próbálunk kompromisszum készek lenni, hogy fejlesszük a sport versenyképességét. Ha nem versenyképes a mezőnyünk, a rajongók elhagyják a sportot. Arra fókuszálunk, hogy mi jó a rajongóknak.”
„Ha megnézzük a Premier League-et, és az olyan csapatokat, mint a Swansea City, a rajongóik minden bizonnyal tudják, hogy nem fogják megnyerni a bajnokságot, de amikor az Arsenal, a Chelsea, a Manchester Cirty, a Tottenham, vagy a Liverpool ellen játszanak, tudják, hogy nyerhetnek, és meg is történik. ”
„Nem azért vagyunk itt, hogy szívességet tegyünk az embereknek. Azért vagyunk ott, hogy a lehető legnagyobbá tegyük ezt a sportot. Ez a mi törekvésünk. Próbáljuk nyújtani a határokat, úgy, hogy az működjön. Nem akarunk a normákhoz ragaszkodni, különben nem lesz sport.”