A német Auto Bild által összeállított költségvetési táblázatból megtudhatjuk, hogy hozzávetőlegesen mekkora összegből gazdálkodhatnak az egyes csapatok 2018-ban.
Nem meglepő, hogy a költségek évről-évre egyre nagyobbak, röpke 35 évet visszaugorva az időben az Alfa Romeo 1983-ban még öt millió euróból futtata saját gyári csapatát, az olasz márka most ugyanekkora összeget csenget ki azért, hogy a Sauber névadó szponzora lehessen.
A Bild összeállításából kiderül, hogy a Mercedes és a Ferrari költségek terén is a mezőny fölött áll, a Red Bull pedig száz millióval költ kevesebbet, mint a 2014 óta domináló Mercedes.
A két legkisebb büdzsével gazdálkodó istálló a Haas és a Force India, náluk kicsivel többet költ a Toro Rosso, ám ők a Honda érkeztével akár megnövelhetik az előre tervezett keretet.
Íme tehát az emlegetett táblázat:
Mercedes | Kb. €450 millió |
Ferrari | Kb. €430 millió |
Red Bull | Kb. €350 millió |
McLaren | Kb. €250 millió |
Renault | Kb. €200 millió |
Sauber | Kb. €135 millió |
Williams | Kb. €135 millió |
Toro Rosso | Kb. €125 millió |
Haas | Kb. €110 millió |
Force India | Kb. €110 millió |