A WEC spái szezonnyitójának első szabadedzésén Fernando Alonso volt a leggyorsabb az egyik Toyotával. A második edzésen – talán nem meglepő módon – ismét a két Toyota zárt az élen, ám most fordított sorrendben. A #7-es autót Mike Conway repítette az eredményjelző élére, ideje pedig több, mint két másodperccel volt jobb Alonso első edzéses győztes körénél.
A #8-as Toyota legjobb idejét ezúttal Kazuki Nakajima futotta.
A harmadik legjobb időt, a DragonSpeedes Pietro Fittipaldi futotta. Ezzel ők voltak a leggyorsabb nem-gyári LMP1-es csapat.
Az LMP2-es kategória legjobb idejét Pastor Maldonado futotta.
A második szabadedzés végeredménye:
Kategória | Versenyző | Csapat | Autó | Köridő | Kör | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | LMP1 | M.Conway, K.Kobayashi, J.M.Lopez | Toyota Gazoo Racing | Toyota | 1:56.172 | 29 |
2 | LMP1 | S.Buemi, K.Nakajima, F.Alonso | Toyota Gazoo Racing | Toyota | 0.643 | 33 |
3 | LMP1 | H.Hedman, B.Hanley, P.Fittipaldi | DragonSpeed | BR Engineering/Gibson | 2.663 | 24 |
4 | LMP1 | M.Beche, T.Laurent, G.Menezes | Rebellion Racing | Rebellion/Gibson | 2.839 | 30 |
5 | LMP1 | N.Jani, A.Lotterer, B.Senna | Rebellion Racing | Rebellion/Gibson | 3.408 | 24 |
6 | LMP1 | S.Sarrazin, E.Orudzhev, M.Isaakyan | SMP Racing | BR Engineering/AER | 3.863 | 23 |
7 | LMP1 | M.Aleshin, V.Petrov | SMP Racing | BR Engineering/AER | 4.020 | 27 |
8 | LMP1 | O.Webb, D.Kraihamer, T.Dillmann | ByKOLLES Racing Team | ENSO CLM/NISMO | 5.294 | 16 |
9 | LMP2 | R.Gonzalez, P.Maldonado, N.Berthon | DragonSpeed | ORECA/Gibson | 6.819 | 31 |
10 | LMP2 | J.Jaafar, W.Tan, N.Jeffri | Jackie Chan DC Racing | ORECA/Gibson | 7.134 | 29 |
11 | LMP2 | R.Rusinov, J-E.Vergne, A.Pizzitola | G-Drive Racing | ORECA/Gibson | 7.422 | 28 |
12 | LMP2 | E.Creed, R.Ricci, J.Canal | Larbre Competition | Ligier/Gibson | 7.709 | 17 |
13 | LMP2 | H-Pin Tung, G.Aubry, S.Richelmi | Jackie Chan DC Racing | ORECA/Gibson | 8.107 | 27 |
14 | LMP2 | N.Lapierre, A.Negrao, P.Thiriet | Signatech Alpine Matmut | Alpine/Gibson | 9.124 | 30 |
15 | LMP2 | F.van Eerd, G.van der Garde, J.Lammers | Racing Team Nederland | Dallara/Gibson | 9.801 | 30 |
16 | LMP2 | F.Perrodo, M.Vaxiviere, L.Duval | TDS Racing | ORECA/Gibson | 10.562 | 12 |
17 | GTE Pro | S.Mucke, O.Pla, B.Johnson | Ford Chip Ganassi Team UK | Ford | 17.561 | 16 |
18 | GTE Pro | R.Lietz, G.Bruni | Porsche GT Team | Porsche | 18.475 | 31 |
19 | GTE Pro | A.Priaulx, H.Tincknell, T.Kanaan | Ford Chip Ganassi Team UK | Ford | 18.534 | 29 |
20 | GTE Pro | M.Christensen, K.Estre | Porsche GT Team | Porsche | 19.011 | 31 |
21 | GTE Pro | A.P.Guidi, J.Calado | AF Corse | Ferrari | 19.344 | 30 |
22 | GTE Pro | M.Sorensen, N.Thiim, D.Turner | Aston Martin Racing | Aston Martin | 19.392 | 23 |
23 | GTE Pro | D.Rigon, S.Bird | AF Corse | Ferrari | 19.607 | 29 |
24 | GTE Am | M.Wainwright, B.Barker, A.Davison | Gulf Racing | Porsche | 19.941 | 26 |
25 | GTE Pro | A.Lynn, M.Martin, J.Adam | Aston Martin Racing | Aston Martin | 20.010 | 25 |
26 | GTE Am | C.Ried, J.Andlauer, M.Campbell | Dempsey-Proton Racing | Porsche | 20.262 | 28 |
27 | GTE Pro | T.Blomqvist, A.F.da Costa | BMW Team MTEK | BMW | 20.610 | 28 |
28 | GTE Am | P.D.Lana, P.Lamy, M.Lauda | Aston Martin Racing | Aston Martin | 20.618 | 28 |
29 | GTE Am | T.Flohr, F.Castellacci, G.Fisichella | Spirit of Race | Ferrari | 20.725 | 29 |
30 | GTE Am | K.Al Qubaisi, G.Roda, M.Cairoli | Dempsey-Proton Racing | Porsche | 20.885 | 29 |
31 | GTE Pro | M.Tomczyk, N.Catsburg | BMW Team MTEK | BMW | 20.928 | 30 |
32 | GTE Am | S.Yoluc, E.Hankey, C.Eastwood | TF Sport | Aston Martin | 21.057 | 24 |
33 | GTE Am | J.Bergmeister, P.Lindsey, E.Perfetti | Team Project 1 | Porsche | 21.205 | 29 |
34 | GTE Am | Mok W.S., K.Sawa, M.Griffin | Clearwater Racing | Ferrari | 21.380 | 29 |
35 | GTE Am | M.Ishikawa, O.Beretta, E.Cheever | MR Racing | Ferrari | 22.168 | 29 |
36 | LMP1 | C.Robertson, D.Stoneman | CEFC TRSM Racing | Ginetta/Mecachrome | – | 1 |
37 | LMP1 | O.Rowland, A.Brundle, O.Turvey | CEFC TRSM Racing | Ginetta/Mecachrome | – | 1 |