A Racefans.net értesülései szerint 2021-től standardizált formában visszatérhet a 25 éve betiltott aktív felfüggesztés.
A Liberty és az FIA Monacóban további információval szolgált a csapatoknak arra vonatkozóan, mire számíthatnak 2020 után, a megbeszélésen pedig felmerült a szabványozott alkatrészek lehetősége. A standardizált elemeket az FIA által jóváhagyott beszállítók gyártanák és minden csapatnak kötelező lenne használnia; az ötlet nem idegen az F1-től, elvégre a halo vagy az üzemanyagátfolyás-mérő szabványozott formában van jelen.
2021-től viszont költségcsökkentési okok miatt jócskán kiszélesítenék a standardizált elemek listáját, különösen olyan fejlesztési területeken, ahol csak minimális teljesítményelőnyhöz lehet jutni, mint például a csoportfogaskerék, a differenciálmű, az első és hátsó kerékagyak, a fékek, a féltengely – és az aktív felfüggesztés. Az aktív felfüggesztést – ismét csak a költségek csökkentése, valamint a kanyarsebesség csökkentése érdekében – 1993 végén tiltotta be az FIA, az elmúlt években azonban többször is újra előkerült a téma, mivel a csapatok ádáz küzdelembe kezdtek felfüggesztés-fejlesztés terén. A hasmagasság kontroll alatt tartása kulcsfontosságú tényező az autó teljesítményét illetően, ennek elérésére pedig a mezőny egyre kifinomultabb passzív megoldásokkal rukkoltak elő, elég csak a 2014-ben betiltott FRIC-re (az elülső és hátulsó felfüggesztéseket összekötő rendszerre) gondolni. Az aktív felfüggesztés bevezetése nem csak kevesebb pénzbe kerülne, hanem lehetőséget nyújtana az itt megspórolt összeg egyéb, némiképp talán értelmesebb helyeken történő elköltésére.
A kasztnit érintő kérdésekre azonban valószínűleg csak jövőre találnak válaszokat, az FIA ugyanis inkább az erőforrásszabályok véglegesítését részesíti előnyben: a csapatok és a versenyfelügyelőség egybehangzó véleménye szerint a motorszabályokat legkésőbb június végéig meghozzák.