back to top
KezdőlapAutomobilA BMW idén is segít leküzdeni Tom Cruise lehetetlen küldetését

A BMW idén is segít leküzdeni Tom Cruise lehetetlen küldetését

-

Augusztus 2-án debütál a hazai mozikban a Mission: Impossible – Utóhatás, amelyben Ethan Hunt egy sor különleges BMW modell volánjánál indul akcióba. Vászonra gurul az új BMW M5 sportmodell, az 1986-os BMW 5-ös limuzin, a legújabb 7-es BMW és a BMW R nineT Scrambler motorkerékpár is.

https://www.youtube.com/watch?v=1g8CgwU70KY

A BMW Group ismét elsőszámú autóipari partnerként közreműködött a Paramount Pictures és a Skydance Media legendás akciófilm-sorozatának legújabb alkotásában. A Münchenben székelő vállalatcsoport a 2011-ben bemutatott Mission: Impossible – Fantom protokoll óta meghatározó szereplőként vesz részt a Tom Cruise nevével fémjelzett projektben, így a gyártó a legújabb epizódot az akciójelenetekben feltűnő BMW modellek mellett átfogó nemzetközi marketingkampánnyal is támogatja. A Mission: Impossible – Utóhatás augusztus 2-án kerül fel a magyarországi filmszínházak műsorára.

Az Ethan Hunt ügynököt alakító Tom Cruise mellett ezúttal is feltűnik a vásznon Alec Baldwin, Simon Pegg, Ving Rhames, Rebecca Ferguson és Michelle Monaghan, akiknek egy balul elsült akció után ismét versenyt kell futniuk az idővel. Az alkotásban szerepet kapott Henry Cavill, Angela Bassett és Vanessa Kirby is. A filmet a Jack Reacher, A holnap határa és a Mission: Impossible – Titkos nemzet forgatókönyvírója, Christopher McQuarrie írta és rendezte.

A titkosügynökök bevetését az új BMW M5 sportmodell, az 1986-os BMW 5-ös limuzin, a BMW 7-es sorozat és a BMW R nineT Scrambler motorkerékpár segíti a filmvásznon.

A Mission: Impossible – Utóhatás című alkotás autós főszerepére felkért BMW M5 sportmodellt látványos BMW M Performance alkatrészekkel varázsolták egyedivé a készítők, az autó megjelenését így többek között fekete hűtőrács és szénszálból készült visszapillantó-házak fokozzák. BMW M TwinPower Turbo technológiával dolgozó, 4.4 liter hengerűrtartalmú V8-as benzinmotorjával, 441 kW / 600 lóerő maximális teljesítményével és vadonatúj fejlesztésű BMW M xDrive intelligens összkerékhajtásával az új BMW M5 (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 10,5 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 241 gramm / km) minden szituációban a lehető legjobb tapadásról és a legintenzívebb menetdinamikáról biztosítja a Tom Cruise által megformált Ethan Hunt ügynököt.

A BMW R nineT Scrambler motorkerékpár a film egyik kulcsjelenetében tűnik fel a vásznon, villámgyors tempójú, vakmerő manőverekkel szelve keresztül Párizs utcáit. Az 1986-os BMW 5-ös limuzin ugyancsak egy adrenalintól lüktető jelenetben kel Ethan Hunt segítségére, új mércét állítva a filmre vett autós üldözések történetében.

A Mission: Impossible – Utóhatás hivatalos előzetese mindebből vérpezsdítő ízelítőként szolgál:

A Paramount Pictures és a BMW Group együttműködése nem merül ki a vászonra guruló járművekben, hiszen az elkövetkező hetekben a bajor prémiumgyártó nemzetközi „Mission to Thrill” elnevezésű marketingkampányát is útnak indítja, amelynek részeként televíziós reklámokban, nyomtatásban, márkakereskedéseiben és megannyi digitális felületén is népszerűsíti az alkotást.

„A BMW és a Mission: Impossible tökéletes párost alkot. Büszkék vagyunk a Paramount Pictures oldalán gyümölcsöző, hosszú távú együttműködésünkre, valamint hogy erőteljes autóink és motorkerékpárjaink időről időre tovább fokozzák az akciójelenetek izgalmát. A lélegzetelállító üldözések közepette mindent elsöprő menetteljesítményre és tökéletes irányíthatóságra van szükség” – nyilatkozta Uwe Dreher, a BMW, a BMW M és a BMW i márkák nemzetközi kommunikációs vezetője. „A Mission: Impossible – Utóhatás kiváló lehetőséget kínál legdinamikusabb vezető alkatunknak, az új BMW M5 modellnek” – tette hozzá.

„Nagy örömmel üdvözöltük a BMW-t ismét a Mission: Impossible – Utóhatás hivatalos partnerei között. Együttműködésünk kiváló alapot teremt ahhoz, hogy a világ minden táján elérjük rajongóinkat, akikkel így együtt osztozhatunk közös szenvedélyünkben, a technológiai innovációkban, a magas oktánszámú menetteljesítményben és a varázslatos élményekben” – mondta Irene Trachtenberg, a Paramount Pictures nemzetközi marketingkapcsolatokért felelős részlegének alelnöke.

A Mission: Impossible és a BMW Group közötti együttműködés kezdete 2011-re tekint vissza, a partnerség az elmúlt hét évben a filmtörténelem számos ikonikus jelenetével varázsolta el a rajongókat. A BMW modelljei ugyanis nem csupán megjelennek a vásznon, de a cselekmény érdemi részéből is időről időre oroszlánrészt vállalnak, a jövőbe mutató járműtechnológiákat nem egyszer Ethan Hunt és az IMF titkosügynökeinek szolgálatába állítva.

A 2011-ben bemutatott Mission: Impossible – Fantom protokoll négykerekű főszerepét például a BMW i8 plug-in hibrid sportautót előrevetítő BMW i Vision Dynamics tanulmányautó játszotta el, a filmben a BMW Head-Up kijelző és a gyalogosokra figyelmeztető rendszer (Pedestrian Warning) is feltűnt. 2015-ben ezután a Mission: Impossible – Titkos nemzet a filmtörténelem leglátványosabb tolatás közbeni autós üldözésével örvendeztette meg a rajongókat, az új BMW M3 főszereplésével. A filmben a központi zár ujjlenyomat-olvasó funkciója is bemutatkozott. A motorkerékpár-rajongók szívverését mindezeken felül a BMW Motorrad S 1000 RR motorkerékpár gyorsította fel, amellyel Ethan Hunt a marokkói Marrakech hegyi szerpentinjeit fűzte egymás után.

A Mission: Impossible – Utóhatás az eddigi legizgalmasabb küldetést garantálja. Amennyiben vállalja…