back to top
KezdőlapFormula 1Wolff: Az idei szezon egy nagyszerű reklám a Forma-1-nek

Wolff: Az idei szezon egy nagyszerű reklám a Forma-1-nek

-

A Mercedes csapatfőnöke Toto Wolff elmondta, hogy az idei világbajnoki szezon az egyik legizgalmasabb, illetve egy fantasztikus reklám, amelyben a sportág legnagyobb erényeit tudják megmutatni a rajongóknak.

A Mercedes istálló uralta az elmúlt négy esztendőt, de az idei évbena Ferrari személyében komoly kihívóra találtak.

Mind az egyéni, mind pedig a konstruktőri bajnoki éllovas gyakorlatilag futamról-futamra változott. Magyarországi sikerével Lewis Hamilton 24 pontosra növelte előnyét az egyéni pontversenyben, míg a csapatoknál a Mercedes mindössze tíz egységgel vezet a Ferrari előtt.

„A csata az élen sokkal izgalmasabb, mint valaha. A középmezőnyben is elképesztően szoros a verseny. A futamok nem csak kerék a kerék elleni csatákat hoznak, hanem időnként meglepő futamgyőzteseket is. A tizenkét futamból hetet nem a leggyorsabb autó nyerte. Összességében, azt mondhatom, hogy a 2018-as szezon egy nagyszerű reklám a Forma-1-nek.” – fogalmazott Wolff.

Természetesen csapatfőnökként boldogabb lenne, ha a Mercedes dominálná a szezont és mindkét címet behúzná. Saját bevallása szerint ugyan buktak néhány olyan pontot, ami nem volt benne a pakliban, mégis elégedett a csapata jelenlegi helyzetével.

„Mint csapatként, a szezon első fele nagyon pozitív volt, jelenleg vezetjük mindkét bajnokságot. Köszönettel tartozunk Brackley-i és Brixworth-i csapatunk erőfeszítéseiért, valamint Lewis és Valtteri vezetői képességeiért. Ugyanakkor azzal is tisztában vagyunk, hogy sok pontot is elbuktunk, így a szezon második felében még jobb teljesítményt kell felmutatnunk. Nagyon keményen fogunk dolgozni, miután visszatérünk a kötelezően előírt nyári pihenőnkről.” – tette hozzá.

Mint ismert, minden egyes istállónak kötelezően be kell zárnia a főhadiszállását két hétre, és csak utána térhetnek vissza a munkákhoz.