A McLaren Group vezérigazgatója, Zak Brown azt állítja, hogy elérte célját abban a tekintetben, hogy növelje a szponzori bevételeket, ráadásul elmondása szerint én a McLaren több támogatót szerzett, mint F1-es riválisai. Noha azt is elismeri, hogy ezzel együtt jelentős visszaesés tapasztalható a csapat költségvetésében.
„A teljesítményünk nem segített ezen.” – mondta Brown a RaceFansnek adott interjújában.
Ennek ellenére van, amivel elégedett.
„Elértem, amit mondtam, hogy el kellene érni. És tovább növekszünk. Sok hely van az autón (szponzoroknak – a szerk.), nagyon sok hellyel indult. A cégek, melyek rákerültek, kiemelkedőek: a Dell Technologies, a Petrobras is elsőosztályú, és mi nyomjuk tovább.”
Brown szerint egy hirdetés mértéke az autón nem feltétlenül tükrözi azt, hogy az üzlet mennyire jövedelmező.
„Van egy feltevés, úgy 10-20 éve az autókon lévő matricákról, mi szerint nézzük meg a matrica méretét az autón, hogy sejthessük, mennyi pénzről van szó. Manapság ez nem így van. Különösen nem nálunk. Mivel a partnerkapcsolatok sokkal mélyebben gyökereznek, minthogy csak egy szimpla logo legyen az autón.”
„Mi nem logózzuk tele az autót, de ez nem jelenti azt, hogy nincsenek tartós, hosszútávú partnereink.”
Brawn szerinte azonban az F1-es szponzorkeresés minden csapat számára kihívást jelent, ugyanakkor úgy gondolja, hogy a McLaren több szponzort szerzett idén, mint a többiek.
„Tudom, hogy ez a hátteremnek is köszönhető és hogy mindenki azt várja, hogy minden centi az autón el legyen adva. Valójában öt üzletet kötöttünk, nem számolva a Kimoát (mely Fernando Alonso márkája – a szerk.) Nem tudok mondani még egy csapatot, aki kettőnél többet szerzett volna idén.”