Tavaly vált rózsaszínné a Force India autója, melynek egyik legfőbb oka új szponzoruk, a BWT víz volt. Emellett azonban jó célt is szolgált a pink festés.
2017-ben partneri kapcsolatba lépett a brit Breast Cancer Care alapítvánnyal, mely a mellrák kutatást és gyógyítást támogatja. Azóta a csapat több, mint 165 000 fontot (kb 59 millió forint) gyűjtöttek, így már túl is lépték az idei évre kitűzött célt. A végső cél pedig az, hogy 2020 végéig 250 000 fontot gyűjtsenek össze, és felhívják az emberek figyelmét a szűrővizsgálatok fontosságára.
„Nagyon büszkék vagyunk arra, amit elértünk, a Breast Cancer Care partnereként.” – mondta a Racing Point Force India kereskedelmi igazgatója, Steve Curnow. „Munkájuk valóban hatással van mindazokra akiket érint a mellrák, és mi is kivesszük a részünket abban, hogy felhívjuk erre a figyelmet, és nem csak a Breast Cancer Care-rel való együttműködéssel, hanem személyes történetekkel is azoktól, akiket érint ez a betegség.”