A Haas pilótája Romain Grosjean úgy véli, hogy a tankolás újbóli bevezetése számos stratégia lehetőséget kínálna a csapatoknak emellett pedig a show mértékét is növelné.
A futamok alatti tankolást a 2009-es év végén tiltották be, ami része volt a sportág költségcsökkentési és biztonságosabbá tételi törekvéseinek. Azóta azonban számtalanszor felmerült a Stratégia Csoport ülésein ennek a visszahozatala, de eddig komoly sikerrel nem jártak ezügyben.
Grosjean szerint azonban a tankolás ismételt engedélyezése kiszámíthatatlanságot és sokkal változatosabb stratégiákat vonna maga után.
„Erről még nem beszéltem a GPDA-val, vagy másik szervezettel, de személy szerint szívesen látnám, azt, hogy visszahozzák.” – kezdte. „Ekkor a stratégiák kicsit nyitottabbak lennének, most azonban eléggé szűkösek a lehetőségek, előre tudom, hogy hogyan fognak reagálni. Amikor viszont elfogy az üzemanyag, akkor elfogy az üzemanyag, nincs mese.”
„Azt is szeretném látni, hogy több csapat képes a dobogóért vagy a győzelemért harcolni, mint 2012-ben, amikor az első hét futamon hét különböző győztes volt, nagyszerű volt. Ez most is remek lenne a sportnak, a show-nak és a nézőknek is.” – folytatta.
A francia pilóta azonban még egy másik „régi” dolgot is visszahozni, méghozzá a gumiháborút. Jelenleg a Pirelli a Forma-1 kizárólagos gumiszállítója, ami a jövő év végéig biztosan így is marad. Ám az FIA már kiírta a tendert a 2020-23-as időszakra, amelyben már benne vannak a 2021-től bevezetett 18 colos gumik is.
„Nincs túl sok információnk 2021-et illetően. Olvastam a sajtóban, hogy jönnek majd a 18 colos abroncsok, és én őszintén remélem, hogy emiatt a Michelin vagy a Bridgestone visszatér. Számomra az egyik legnagyobb probléma a jelenkori Forma-1-ben a gumik. Nem alkalmasak előzésre vagy egy másik autóhoz való közel haladáshoz, ami egy kicsit szégyen.”