Stefano Domenicali vezérigazgató szerint 2021 még „túl korai” a Lamborghininek ahhoz, hogy csatlakozzon az F1 mezőnyéhez.
Az egykori Ferrari-csapatfőnök, aki 2016 óta erősíti a Lamborghini vezetőségét, részt vett az F1 2021-es új motorszabályait megvitató megbeszélésein, de a sport hivatalos weboldalának adott interjúban gyorsan lehűtötte a kedélyeket.
„Jelenleg pillanatban kissé nehezen megoldható lenne” – árulta el Domenicali. „Hatalmas befektetésre volna szükség már ahhoz is, hogy versenyezni tudjunk, nemhogy versenyképesek legyünk. A Lamborghini jelenleg más befektetési területeket preferál – új termékeket, hálózati vagy közvetítői kapcsolatokat. Egy jelentős növekedésen átesett nagy csoport konszolidálása most a cél, így azt mondanám, rövid távon nem tervezünk csatlakozni az F1-hez. De soha ne mondd, hogy soha.”
Jean Todt nemrégi interjújában utalt rá, hogy egy potenciális érdeklődő akadt 2021-re (amely érdeklődés egy későbbi dátumra tolódott), habár sokan inkább a Porschét látják a kilétét eltitkolni igyekvő gyártó maszkja mögött. A Lamborghinitől egyébiránt nem idegen az F1, 1989 és 1993 között, még amikor a Chrysler birtokában voltak, az olasz bikák motorszállítóként voltak jelen a száguldó cirkuszban. Karrierjük végét egy kudarcba fulladt (igazából el sem kezdődött) mclarenes együttműködés jelentette: habár Ayrton Senna és Mika Häkkinen teszteltek egy 670 lóerős Lamborghini V12-essel felszerelt McLaren MP4/8-at, a csapat végül a Peugeot mellett tette le a voksát. Domenicali szerint a termékkel semmi probléma nem volt, csak „nem volt elég pénz az asztalon az egyezség üzleti vonatkozásának megfizetésére”.