Az Ukrajna ellen indított orosz háború kezdetekor a teljes nemzetközi sportvilág, köztük a Forma–1 is kivonult Oroszországból, ám velük az ügy még három év elteltével sem rendeződött: a szocsi pálya promótere bíróságon próbálja visszaszerezni az F1-től a meg nem rendezett versenyért kifizetett jogdíjat.
Van egy terület, amelyen Lewis Hamilton különösen nagy változással volt kénytelen szembesülni Maranellóban, és nincs más megoldás, mint az alkalmazkodás.
Sokan aggódnak a paddockban a Forma–1-es versenyzés minősége miatt a 2026-os szabályváltozások érkeztével, de hiba lenne teljesen negatívan hozzáállni az új korszakhoz, hiszen az új technikai szabályok révén minden eddiginél erősebbek és gyorsabbak is lesznek az autók, ráadásul a gondolkodó versenyzők előnyben lehetnek.
Hét korábbi F1-es világbajnok ült össze egy hiánypótló beszélgetésre egy asztal körül. Különböző korszakok meghatározó versenyzői mesélték el, szerintük melyek voltak az F1 történetének sorsfordító változásai.
Nico Hülkenberget balszerencsés versenyzőnek szokás tekinteni az F1-ben amiatt, hogy stabil eredményei ellenére másfél évtizede rendre keresztülnéznek rajta az élcsapatok. A Red Bull tanácsadója, Helmut Marko egy konkrét példával is elő tud állni arra, amikor ez pontosan így történt.
Ha minden, az értesülését biztosra mondó sajtóértesülésnek hihetünk, akkor teljessé is vált a jövőre a Forma–1-es mezőnyhöz csatlakozó Cadillac pilótafelállása.
Közismert, hogy Lewis Hamilton elég radikális elvek mentén neveli bulldogját, Roscoe-t, aki most címlapra is került a Vogue divatmagazin kutyás különkiadásában, a Dogue-ban.
Van az a szintű rajongás, amely előtt a világ egyik legnagyobb autómárkája is beadja a derekát, és nemcsak ösztönzi az embereket arra, hogy hamisított termékeket viseljenek, de még segítséget is nyújt ehhez.
George Russell elmondása szerint az idő múlásával már egyre kevésbé aggódik a Mercedesszel való szerződéshosszabbítása miatt, de tett egy olyan ajánlatot, amitől minden munkaadónak felcsillanna a szeme.