Már nem kell meglepetésre számítani, hiszen mostanra minden mértékadó forrás kész tényként kezeli, hogy Sergio Pérezzel és Valtteri Bottasszal vág neki jövőre első szezonjának a Forma–1-ben a Cadillac.
Nico Hülkenberget balszerencsés versenyzőnek szokás tekinteni az F1-ben amiatt, hogy stabil eredményei ellenére másfél évtizede rendre keresztülnéznek rajta az élcsapatok. A Red Bull tanácsadója, Helmut Marko egy konkrét példával is elő tud állni arra, amikor ez pontosan így történt.
Amikor felmerül, hogy mit lenne érdemes változtatni a Forma–1 jövőbeli szabályaiban annak érdekében, hogy a küzdelem élvezetesebb, a pályára letett termék a korunk kihívásainak megfelelő legyen, egy dologban mindig szélsebesen egyetértés születik: az időmérő lebonyolítási rendszerén nem. Itt jön egy érvelés amellett, hogy miért érett meg az idő mégis a változásra.
Az FIA fokozott erőkkel lép fel az online zaklatás ellen, már az álnév mögé bújó kommentelőket is be tudja azonosítani, a versenyzőket érő fenyegetések pedig jogi eljárást vonhatnak maguk után.
A pályán még a csapattársak között is mindig van bizonyos fokú rivalizálás, de ebben a kihívásban most együtt kellett működnie Charles Leclerc-nek és Lewis Hamiltonnak.
A csudába a közútra átültethető technológiával, a Forma–1-nek elsősorban a szórakoztatásról kell szólnia, mondja Sebastian Vettel, aki szerint nemcsak a 2026-os, de már a 2014-es szabályokkal is tévútra lépett a sport.
Újabb epizódot írt a csehországi autópályán az utóbbi évek közúti szabálysértéseinek egyik legnagyobb talánya, a magánkézen lévő GP2-es autó, amely ezúttal egész komoly stábbal érkezett meg a forgalomba.