Amikor felmerül, hogy mit lenne érdemes változtatni a Forma–1 jövőbeli szabályaiban annak érdekében, hogy a küzdelem élvezetesebb, a pályára letett termék a korunk kihívásainak megfelelő legyen, egy dologban mindig szélsebesen egyetértés születik: az időmérő lebonyolítási rendszerén nem. Itt jön egy érvelés amellett, hogy miért érett meg az idő mégis a változásra.
Nico Hülkenberget balszerencsés versenyzőnek szokás tekinteni az F1-ben amiatt, hogy stabil eredményei ellenére másfél évtizede rendre keresztülnéznek rajta az élcsapatok. A Red Bull tanácsadója, Helmut Marko egy konkrét példával is elő tud állni arra, amikor ez pontosan így történt.
Ha minden, az értesülését biztosra mondó sajtóértesülésnek hihetünk, akkor teljessé is vált a jövőre a Forma–1-es mezőnyhöz csatlakozó Cadillac pilótafelállása.
A pályán még a csapattársak között is mindig van bizonyos fokú rivalizálás, de ebben a kihívásban most együtt kellett működnie Charles Leclerc-nek és Lewis Hamiltonnak.
Lewis Hamilton tanácsot kapott ahhoz, hogy honnan kaphatna tanácsot – az egykori Ferrari-szerelő, Francesco Cigarini ma már kívülről követi a Forma–1 történéseit, Hamilton idei küszködését figyelve viszont azt érzi, mintha látta volna már ezt valahol…