back to top
2025. augusztus 18. 10:01

Végleg lezárult egy korszak a Red Bullnál, új igazgatója van a csapatnak

A napokban a Red Bull egy újabb köteléket vágott el az F1-es istállónál több mint 20 éven át csapatfőnökként dolgozó, de júliusban posztjától megfosztott Christian Hornerrel.

Rendben, hogy szidják az F1 félresikerült újítását, tessék jobb ötletet adni

Az F1 szabálykönyvében jelen állás szerint megtartják a kötelező legalább két kerékcserére vonatkozó feltételt a Monacói Nagydíj idejére.

Majmok ide kevesek lennének – elhallgattatja kritkusai egy részét az F1?

Jó hírrel szolgálhatunk azoknak, akik szerint a mai F1-es pilótáknak túl könnyű dolguk van, mert nemsokára sokkal nehezebb lesz.

Mindenki nyugodjon le, nem lesznek kínosan lassúak az új F1-es autók – de ha véletlenül igen, az sem számít

Rengeteg ismeretlent tartogat a Forma–1-be jövőre érkező új szabályrendszer, az egyik, a paddockon belül is felmerülő aggodalom pedig az, hogy az autók tempója a vártnál nagyobb mértékben visszaeshet, és akár az F2-es szint közelébe süllyedhet. Az FIA-tól érkezett a cáfolat, de megspékelve a visszakérdezéssel: miért ennyire fontos ez egyáltalán?

Kismilliószor leszavazta az F1, de megint terítékre kerül ez az újítás

Stefano Domenicali, az F1 vezérigazgatója arról beszélt, hogy egyre több híve van a felvetésnek, ezért vitát kezdeményez róla.

Még nyolc ülés kiadó – így áll jelenleg a 2026-os F1-es mezőny

A tavalyi és az idei szezon között amiatt is volt olyan szokatlanul intenzív a pilótakeringő, mert több csapat már egy évvel a 2026-os átfogó szabályváltozások előtt állandósítani igyekezett a versenyzői felállását, hogy a jövő évtől eggyel kevesebb legyen az ismeretlen tényező. Ehhez képest még mindig elég sok ülést találunk a mezőnyben, amelynek sorsa bizonytalan.

Pénzt vagy órákat? – Leclerc választása egyértelmű a modernkori F1 dilemmájában

Évtizedeken át pofonegyszerű volt a képlet a Forma–1-ben: minél előkelőbb helyen végez egy csapat a bajnokságban, annál nagyobb részt szakíthat ki az istállók között szétosztott kereskedelmi bevételekből, a jobb eredménynek tehát csak előnyei voltak. A 2020-as években azonban már ez sem ennyire egyértelmű.

Russell a tenisz élő legendájától tanulta meg, hogyan maradhat még 15 évig az F1-ben

Fernando Alonsót másolná aktív életkorban George Russell, aki biztos benne, hogy ha 40 éves kora felett is az F1-ben marad, egyszer biztosan el fog jönni a szezon, amelyben esélye lesz világbajnoki címet nyerni.

Bármennyire is felhúzza magát Verstappen a pályán, egy pillantás mindig megnyugtatja

Saját kollégái és főnöke szerint is az teszi kiemelkedővé és példaképpé Max Verstappent a jelenlegi mezőnyben, hogy éjjel-nappal az autóversenyzésnek él – a holland szerint azonban van az életében egy tényező, ami képes teljességgel zárójelbe tenni mindazt, ami a versenyhétvégéken történik vele.
Charles Leclerc morgó hangon kiáltozik, miközben Lewis Hamilton széles mosoly kíséretében elsétál a győzelmekkel, sőt egy alkalommal a brit még nagyvonalúan meg is áll a pályán, hogy bevárja ellenfelét. Hogy mi történt a Ferrarinál? Előkerültek a videojátékok!
Jó irány az F1 számára a jövő évtől tovább fokozott elektrifikáció? És mi a helyzet a saját karrierjével azok után, hogy a Formula E-ben megszűnt alóla a McLaren? Az FE egyik legsikeresebb pilótájával, Sam Birddel beszélgettünk a Magyar Nagydíj hétvégéjén.