Az ügy talán lezárult, de Max Verstappen még egy csípős reakcióval szólt oda Lando Norrisnak, aki segédeszközként egy ragasztószalagot is használ az F1-es rajtok előtt.
Változtatott a korábbi döntésén a wokingi istálló, aminek Lando Norris örülhet, de Piastrinak sincs oka bánkódni, hiszen a csapat szerint legutóbb részben ő volt a hunyó.
Lewis Hamilton első 19 versenyén dobogó nélkül maradt a Ferrarival, ami példátlanul gyenge debütálás egy versenyzőtől a csapat történetében. Arra viszont még talán elegendő ideje van, hogy az első pole és az első győzelem elérésével a lista végére kerüljön.
Billy Monger rátalált arra, a brutális balesetében elveszített énjére, amelyre újra büszkén tekinthet. Eközben rengeteg pénzt gyűjt a rászorulóknak és olyan célt tűzött ki maga elé, amelynek elérésével Alex Zanardi nyomdokaiba léphet.
Mivel balszerencsés volt a rajtnál, nyár óta legrosszabb eredményét érte el az USA Nagydíjon, viszont ha két századmásodperccel gyorsabb az időmérőn, Max Verstappent üldözhette volna a célig. George Russell szerint ilyen pofonegyszerű a mai Forma–1 képlete, amelynek az érdemi része a kvalifikáció utolsó szakaszából, majd másnap az első kanyarig tartó sprintből áll.
Október derekánál járva az F1-es csapatok fő fókusza már rég nem az idei autón, hanem a teljesen új szabályok szerint épülő 2026-oson van, de kevesen álltak le olyan korán a 2025-ös fejlesztésekkel, mint a Ferrari – Frédéric Vasseur pedig nem számolt azzal, hogy ennek milyen hatása lesz a csapat moráljára.
Oliver Bearman az USA Nagydíj után élesen kritizálta Yuki Tsunodát, aki szerinte elkeseredett manőverek sorát hajtja végre a versenypályákon, a legutóbbinak pedig austini csatájuk során ő lett az áldozata.
Az USA Nagydíj végérvényesen bizonyította, Max Verstappen képes öles léptekkel ledolgozni a ponthátrányát a bajnokságban, ha a McLaren nem áll a helyzet magaslatán. A csapat azonban még nem áll készen arra, hogy beálljon valamelyik versenyzője mögé a holland legyőzése érdekében.