December 26-ára maradt a Forma–1-es karácsonyi posztok csattanója, ekkor fedte fel Max Verstappen a kedvenc, teljes mértékben személyre szabott ajándékát.
A fotót Verstappen élettársa és...
Egy esemény, amiről már letettünk, hogy valaha is eljön, egy másik, amiről azt gondoltuk, sokkal tovább tart majd, és számos olyan, amely nem is volt rajta a bingókártyánkon. Évértékelőnk harmadik epizódjában a szezon legemlékezetesebb pillanatait rangsoroltuk.
2025-ben is megtartottuk szerkesztőségi szavazásunkat, amelyben értékeltük az idei Forma-1-es szezon legjobb teljesítményeit, legemlékezetesebb pillanatait és legnagyobb sztorijait. Az első részben az év legjobb versenyzőit választottuk meg.
Eljött az idő a változásra, ezzel indokolta a Red Bull cégcsoport vezérigazgatója, Oliver Mintzlaff, hogy néhány hónapon belül a csapatvezető Christian Horner és a tanácsadó Helmut Marko is távozott az F1-es istállótól, ahol a 2005-ös kezdetek óta őrizték pozíciójukat.
A napokban nyilvánosságot látott, a hengerek sűrítési arányával kapcsolatos szabályértelmezési viták után egy újabb trükközési lehetőséget igyekszik kiiktatni a csapatok számára az FIA – vette észre a The Race.
Az FIA az évzáró gáláján a bajnoki trófeák mellett néhány különdíjat is kioszt, és ezúttal is minden világbajnoki sorozatban odaítélték valakinek „Az év akciójáért” járó elismerést.
Max Verstappen úgy véli, sokkal több szabálytalanságra derülne fény, ha az FIA-nak több ideje lenne, és a teljes mezőnyt le tudná ellenőrizni a futamok után.
Egykor az F1 része volt az is, hogy minden futamo jónéhányan kiestek műszaki probléma miatt. Noha a 2026-os új szabályokkal nem lesz kiesésdömping, nőhet a kiszámíthatatlanság ezen a téren.