Az ausztrál versenyző Brazíliában elárulta, mire jutottak az elemzések során, és hogy miért nem működhetett nála az, ami a szezon korábbi részében igen.
A brazíliai hétvégére érkezve még mindig téma volt az F1-es mezőnyben a Mexikóvárosi Nagydíjon elmaradt büntetések ügye. Lewis Hamilton szerint az FIA sportfelügyelői nem érzik át annak súlyát, hogy karriereket befolyásolnak döntéseikkel, míg George Russell szerint át kellene alakítani a mexikói pályát.
Amióta eléri a 22-t az egy szezonban rendezett Forma–1-es nagydíjhétvégék száma, már nem az idei az első év, amelynek a végéhez közeledve egyre több megbetegedésről lehet hallani a paddockban, sőt a pilóták között is.
A McLaren sokkal korábban leállt az idei autó fejlesztésével, mint a Red Bull, amely csapat így rohamléptekben el is kezdett zárkózni rájuk az egyéni bajnokságban. Andrea Stella szerint több van ennek hátterében annál, mint hogy ki mennyire koncentrál a 2026-os autóra.
Max Verstappen bízhat benne, hogy a McLaren az idén is hasonlóan fog szerepelni az egyik hátralevő pályán, mint tavaly, de Andrea Stella szerint most más lesz a helyzet.