A finn pilóta McLarennél töltött évei alatt Räikkönen oldalán dolgozó, 2007-ben már a Jégember ellenfelének számító Mark Slade szavai sem oszlaltták el a kételyeket.
Esteban Ocon pályafutása 10/9-szer már fiatal gokartosként véget ért volna, az ő szülei azonban mindent megtettek, hogy ez ne így legyen. A fiatal versenyzőnek pedig eközben nem csak a pályán szembe jövő akadályokat kellett leküzdenie.
Ha egy versenyző egy nagy balesetet követően saját erőből száll ki az autójából és elsétál, a néző hajlamos letudni a történteket azzal, hogy haja szála sem görbült az érintettnek. Esteban Ocon azonban egy pár évvel ezelőtti bukásának példáján bemutatja, hogy a pilóták teste nagyon is meg tudja szenvedni a nagy erővel történő becsapódásokat.
Andrea Kimi Antonelli olyasmit tett, amire nem mindenki képes, pláne nem ennyire fiatalon. A kérdés már csak az, hogy a következő lépést meg tudja-e tenni a fiatal olasz.
Bár az utóbbi hetek váratlan bejelentései nyomán már négy jelöltről beszélhetünk, akik elindulnának a Nemzetközi Automobil Szövetség elnöki pozíciójáért a decemberi választáson, egy friss fejlemény nyomán nagyon úgy fest, hogy Mohammed Ben Sulayemen kívül senki más nem állíthatja össze az induláshoz szükséges listát.
Történelmi jelentőségű beruházásról tett bejelentést John Elkann, a Ferrari elnöke, amivel az olasz cég megnyitja kapuit a külföldi szakemberek számára, ezáltal pedig ledolgozhatja az autósportban eredendően meglévő versenyhátrányát.
Elvesztették szem elől a célt a Forma–1 televíziós közvetítésének készítői Carlos Sainz szerint, akinek Szingapúrban a verseny végi előzéseiről emiatt lemaradt a nézőközönség.
Első ránézésre semmi szokatlan nem volt a George Russell által megnyert Szingapúri Nagydíj dobogósainak ünneplésében, a szomszédos Malajziában azonban jelentős társadalmi és politikai felzúdulást okozott.