A maranellói istálló csapatfőnöke elmondta, merőben más autót mutatnak majd be januárban ahhoz képest, mint amivel a szezont kezdik. Emellett a merőben eltérő megközelítésről is szót ejtett.
Az FIA által is megerősített információk szerint két gyártó megtalálta a módját, hogyan játszhatja ki a 2026-os F1-es motorszabályokat – a szabályértelmezési vitát nem lesz könnyű feloldani a szezonkezdetig hátralévő rövid időben, ennek következtében pedig a Mercedes, a Red Bull és partnereik a becslések szerint körönként három tizedmásodperces lépéselőnybe kerülhetnek.
Az FIA közzétette a 2026-os F1-es szezon nevezési listáját, amely immár 11 istállót és 22 versenyzőt tartalmaz, és tartalmaz sok év után visszatérő újdonságokat, vagy éppen egy olyasmit, aminek el kellett volna tűnnie róla, ám mégsem tette.
Michael Masi eddig hazájában vállalt munkát, most pedig új fejezetet nyit a karrierjében, és először lesz köze formaautós bajnoksághoz azóta, hogy botrányba fullasztotta a 2021-es F1-es szezonzárót.
Az FIA egy olyan kiegészítést tett a 2026-os sportszabályzatban, amely megkönnyíti a csapatok dolgát a sprintversenyt tartalmazó hétvégéken – vagy legalábbis nem nehezíti annál is tovább, mint amilyen nehéz valójában.
Helmut Markóval a régi vezetőség utolsó tagja is távozik Red Bull F1-es csapatától, de ezzel még nem került minden építőelem a helyére – most az a kérdés, ki veszi át az osztrák szakember feladatait, főleg a pilótaprogram igazgatását.