A 2026-tól érkező új motorszabályok magukban hordozzák a lehetőségét annak, hogy nagy különbségek alakuljanak ki az F1-es motorgyártók, így pedig a csapatok között.
Lehet, hogy nem ő fog elsőként nagy eredményeket elérni, de hosszú távon ő lesz a generáció legjobbja – mondja az újonc Gabriel Bortoletóról menedzsere, Fernando Alonso.
Lewis Hamilton az eredményeivel már rég kitörölhetetlen nyomot hagyott a Forma-1-en, ám úgy érzi, abban is elévülhetetlen érdemei vannak, hogy pilótatársai már magabiztosabban járnak-kelnek a paddockban.
Fernando Alonso szavai alapján az Aston Martin egészen a szezon végéig két fronton fog fejleszteni, bár Adrian Newey segítségére csak az egyikben számíthatnak.
Továbbra is vita tárgya a McLarenen belül az az új első felfüggesztés, amiből Oscar Piastri szerint neki semmilyen előnye nem származna, Lando Norris viszont eközben a használatával látható formajavulást élt meg.
Szerdán Mugellóban köröz a Ferrari idei autójával, az SF-25-tel a csapat két állandó versenyzője, Lewis Hamilton és Charles Leclerc. A cél egy új fejlesztés pályára vitele, mielőtt élesben is bevetnék azt a jövő hétvégi Belga Nagydíjon.
Az F1-nek mostanság nincs szerencséje a délkelet-ázsiai versenyrendező-aspiránsokkal: a Vietnámi Nagydíj amiatt hiúsult meg a már felépített pálya ellenére, mert bebörtönözték a hanoi városvezetőt, most pedig egy a futamát előkészítő másik országban, Thaiföldön alakult ki politikai zűrzavar.